EGR w AXR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

shreck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:15
Lokalizacja: śląsk

EGR w AXR

Post autor: shreck » wt lis 20, 2007 14:07

Czy zaślepienie EGR w silniku AXR może spowodować problemy z elektroniką (np. błedy komputera). Być może ktoś już to zrobił w AXR i ma wiedzę z doświadczenia.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 20, 2007 14:11

Wytnij kawałek blachy na wymiar i zaślep tą rurę ..... jak wyskoczy błąd to wyjmiesz tą blachę...

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 13:12 ]
wątpie , żeby błąd wyskoczył



shreck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:15
Lokalizacja: śląsk

Post autor: shreck » śr lis 21, 2007 14:53

Być może ktoś jednak wie bez zbędnego wycinania?



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr lis 21, 2007 17:59

shreck pisze:Być może ktoś jednak wie bez zbędnego wycinania?
Czy Ty wiesz co piszesz? :chytry: :grin:
damcio151 pisze:Wytnij kawałek blachy na wymiar i zaślep tą rurę .....
Damcio dobrze pisze. Masz wziąść kawałek blachy, najlepiej miedzianej ok 2mm grubej, kawałek ok. 5x5 cm i wytnij z niej rombową uszczelkę na wzór tej oryginalnej od EGR. Wywierć wiertłem fi8 dwie dziury pod śruby. Nagrzej tą uszczelkę nad gazem do czerwoności i powoli ostudź. Spowoduje to, że miedź będzie miękka. Po tym podłóż tą blachę pod wyjście EGR do kolektora dolotowego i mocno dokręć.
Ot tyle. Chyba już pojąłeś co? :satan:
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 18:02 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

shreck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:15
Lokalizacja: śląsk

Post autor: shreck » czw lis 22, 2007 10:07

Kolego Jaro4444! Pytanie nie brzmiało jak to zrobić tylko czy ktoś to już przerobił w tym silniku i ewentualne związane z tym objawy w elektronice (która ze wstępnego rozeznania może zareagować negatywnie). Od tego jest to forum, aby móc zadawać takie pytania. Twoja uwaga co do pojmowania jest więc raczej nie na miejscu i nie należy do miłych odpowiedzi, ponieważ:
1. nie tego dotyczyło moje pytanie;
2. udzieloną radę pojąłem (ale to wiem bez zadawania takich pytań) czego dowodem jest treść mojego drugiego tekstu!

Za udzieloną uwagę co do montażu "zaślepki" dziękuję. Być może sie przyda.
W przyszłości więcej wyrozumiałości i uwagi w czytaniu wątków!

Co do Twojego pytania czy wiem co piszę odpowiadam, że wiem i staram się zawsze nikogo w tym nie obrażać!
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 10:11 przez shreck, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lis 22, 2007 15:09

shreck pisze:Co do Twojego pytania czy wiem co piszę odpowiadam, że wiem i staram się zawsze nikogo w tym nie obrażać!

Kolego nie unoś się i czy zauważyłeś " :grin:" czyli serdeczny uśmiech.

Co do pytania o elektronikę - jeśli zrobisz to tak jak napisałem nie powinno być problemu, bo jakbyś tylko zatkał przewód podciśnieniowy sterujący EGR to potrafi wywalić błąd.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

shreck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:15
Lokalizacja: śląsk

Post autor: shreck » czw lis 22, 2007 15:21

Za radę i opis jeszcze raz dziękuję. Miejmy nadzieję, że jak przewidujesz błędy się nie pojawią. Pozdrawiam!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości