Problem z odpaleniem jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » czw lis 08, 2007 20:11

świece śa dobre bo juz sprawdzałem tak jak piszecie. Poźniej jeszcze w serwisie mi sprawdzali wiec muszą byc dobre. Prąd tez do nich dochodzi wiec to nie jest problem swiec a pewnie tego kąta wtrysku



Robin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sie 22, 2007 23:27
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robin » czw lis 08, 2007 20:51

Witam. Mam takie same problemy z odpalniem jak opisane przez kolegę wcześniej. Czy ustawienie tego kąta wtrysku wymaga dużo pracy? Na czym to polega? Zastanawiam się dlatego, że jutro jadę do mechanika i jeśli taka będzie diagnoza to czy na długo będę musiał zostawic auto w naprawie?



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt lis 09, 2007 14:58

Witam i jak byles w serwisie ustawili ci jak teraz zapala??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » pt lis 09, 2007 15:14

Robin samochód na pewno zostawisz u mechanik bo jak dobrze pamiętam to pompę ustawia się na zimnym silniku (chyba że się mylę)
jeżeli warsztat jest dobry i zna sie na robocie to powinien zrobić ci szybko koszt za ustawienie pompy to na max 100zł w zależności od regionu Polski i warsztatu :grin:
powodzenia



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » wt lis 13, 2007 22:08

Koledzy byłem w serwisie i powiedzieli mi że z kątem wtrysku jest wszystko ok. Ponoć łapał obce powietrze jeszcze nie wiem gdzie bo jutro bede go odbierał wiec dopytam no i zobaczymy czy to pomogło bo jeszcze na zimnym silniku nie był odpalony.



Awatar użytkownika
vooltan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 18, 2007 23:21
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: vooltan » śr lis 14, 2007 00:58

strazak333 pisze:Koledzy byłem w serwisie i powiedzieli mi że z kątem wtrysku jest wszystko ok. Ponoć łapał obce powietrze jeszcze nie wiem gdzie bo jutro bede go odbierał wiec dopytam no i zobaczymy czy to pomogło bo jeszcze na zimnym silniku nie był odpalony.
To napisz co było i ile to kosztowało, bo ja też wybieram się do serwisu i jestem ciekaw czy wyjadę z niego cały :chytry:


Są kobiety których nie kupisz. Za wszystkie inne zapłacisz kartą MasterCard!

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » śr lis 14, 2007 08:02

no zobaczymy co ci serwis powie czekam



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » śr lis 14, 2007 18:50

No i odebrałem samochodzik z serwisu, niestety nie uzdrowili go. Jak nie chciał palić na zimnym tak nie pali.Powiedzieli żebym sie zgłosił do klijenta który naprawia tylko diesle bo najprawdopodobniej jest cos z pompą albo wtryskami a oni nie mają odpowiedniego sprzętu. CZy mogą być koncvówki wtrysku do wymiany???? Za całą wizyte nie wzieli złotówki, tylko paliwko do zastepczego autka wlałem.



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw lis 15, 2007 07:38

i to sie nazywa serwis :rotfl:
to jakaś popierdułka :ass:
rób tak jak pisałem jedz do dobrego pompiarza czy warsztatu samochodowego i niech ci sprawdzą pompę a dokładnie kąt wtrysku
powodzenia



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » czw lis 15, 2007 21:36

Byłem juz u jednego goscia który naprawia tylko diesle, powiedzial mi ze musze wymienic zaworek zwrotny bo napewno mi paliwo schodzi. Powiedzcie mi jak ten zaworek działa bo kupiłem nowy w serwisie i w jedną strone jak *#cenzura#* powietrze to przepuszcza i w przeciwnym do strzałki tez, przy zatkanym dolnym wtyku co wchodzi do filtra paliwa. Nie wiem co juz mam robic z tym samochodem bo tylko w koszty sie ładuje a nic mu to nie pomaga. Pomocy? Moze znacie jakiegos dobrego mechanika i sprawdzonego od diesli z mazowieckiego?



Robin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sie 22, 2007 23:27
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robin » czw lis 22, 2007 10:24

Witam ponownie. Byłem wreszcie wczoraj u mojego mechanika. Okazało się, że strzelone były trzy świece. Po ich wymianie nic zbytnio się nie poprawiło. Kąt wtrysku jest ponoć ok.
Mechanik stwierdził że mój akumlator zimy nie wytrzyma. A diesel zimą tak odpala . Nie wiem co mam o tym myśleć, nie miałem nigdy wcześniej diesla. a jeżeli chodzi o akumlator to sprawdzałem go wcześniej u gościa co handluje nowymi akumlatorami i stwierdził że jest dobry.



ZMIENNIK1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
Kontakt:

Post autor: ZMIENNIK1313 » czw lis 22, 2007 11:42

strazak333 pisze:Byłem juz u jednego goscia który naprawia tylko diesle, powiedzial mi ze musze wymienic zaworek zwrotny bo napewno mi paliwo schodzi. Powiedzcie mi jak ten zaworek działa bo kupiłem nowy w serwisie i w jedną strone jak *** powietrze to przepuszcza i w przeciwnym do strzałki tez, przy zatkanym dolnym wtyku co wchodzi do filtra paliwa. Nie wiem co juz mam robic z tym samochodem bo tylko w koszty sie ładuje a nic mu to nie pomaga. Pomocy? Moze znacie jakiegos dobrego mechanika i sprawdzonego od diesli z mazowieckiego?
w Płocku na ul. Wyszogrodzkiej koło zakładu energetycznego jest serwis BOSH. Gość ma trochę o tym pojęcia lub ewentualnie na ulicy Otolińskiej zaraz za przejazdem kolejowym jest tez gościu co kiedyś pracował w Auto Forum w Płocku, prowadzi on swój własny warsztat , też ma o tym pojęcie. Według mnie to podjedź do tego kolesia co ma warsztat na otolińskiej. Pozdrawiam. A jest jeszcze serwis VW ale o ni tam mają astronomiczne kwoty. Tak więc wybór należy do ciebie. :bigok:
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 11:42 przez ZMIENNIK1313, łącznie zmieniany 1 raz.


nigdy nie mów nigdy:)

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt lis 30, 2007 08:36

Czesc czy juz poradziles sobie z naprawa??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 205 gości