Witam
dzis jade po mojego pierwszego dieselka tzn MK3 TDI z 96 roku tylko problem w tym że nie bardzo wiem no co zwrócić uwage szczególnie na silniku.
Jest to autko które jeździło 7 lat w Polsce przebieg jak mówią 206 tyś, jest z hakiem no i wypasione.
co poradzicie?
kupuje diesla i co dalej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A masz możliwośc podjechania obejżec te auto z kimś kto ma lub miał TDI ???
Najfajniej byłoby zVAGować auto podczas jazdy próbnej , no ale nie zawsze jest taka mozliwość....
Najfajniej byłoby zVAGować auto podczas jazdy próbnej , no ale nie zawsze jest taka mozliwość....
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 12:21 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
ja bym w pierwszej kolejnosc sprawdzil czy auto nie ma zadnych wyciekow, a jesli silnik byl umyty to juz jaby jest lekkie podejrzenie, jak jest suchy i chodzi rowno to reszte trzeba sprawdzic w czasie jazdy, jak sie auto zbiera na poszczegolnych biegach itd. no i stan zawiszenia, a najlepej pojchac z kims kto ma do czynienia z silnikami diesla, lub na najblizasz stacje diagnostyczna
golec, poczytaj dział "Chcę kupić auto"
W skrócie .... zobacz czy jedzie powyżej 130km/h , w trakcie jazdy obserwuj , czy dymi i na jaki kolor ( nie może na niebiesko ) , najlepiej gdybyś podjechał z gościem na vaga , no i reszta co do sprawdzenia auta jest chyba jasna
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134655
W skrócie .... zobacz czy jedzie powyżej 130km/h , w trakcie jazdy obserwuj , czy dymi i na jaki kolor ( nie może na niebiesko ) , najlepiej gdybyś podjechał z gościem na vaga , no i reszta co do sprawdzenia auta jest chyba jasna

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134655
Dobrze jesli bedziesz miał mozliwośc odpalenia całkowicie zimnego motoru ( o ile własciciel go wczesniej nie zagrzeje przed Twoja wizytą) , silnik musi natychmiast podjąc prace bez zająkniecia i długiego kręcenia, w momencie rozruchu moze sobie puścić czarna /siwą chmurkę , ale po kilku- kilkunastu- sekundach z wydechu nie powinien już sie wydobywać żaden podejżany dym , oczywiście ucho i oko czyli wycieki its czy silnik równiutko pracuje czy nie ma drgawek powodujących latanie tapicerek w środku itd , w czasie jazdy sprawdź czy w zakresie obrotów 1000-2000rpm nie czuc podejżanych wibracji przenoszących sie na karoserie auta , no i oczywiście po rozgrzaniu jak auto sie zbiera na każdym biegu czy nie przymula , czy nie czuc jakiegos podszarpywania , sprawdź przede wszystkim jak auto ciągnie na 4-biegu z pedalem w podłodze tak od 2000 do 4000-4200rpm , silnik ma równo ciagnąc aż do maksymalnych obrotów , w ten sposób sprawdzisz czy nie lapie przeładowania , tylko musi to byc wysoki bieg najlepiej 4-ty , na trójce tego raczej nie sprawdzisz..... w czassie przyspieszania kukaj w lusterko wsteczne przy okazji czy nie wali czarnej chmury z tyłu......
Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze....
Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze....
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości