Witam wszystkich!
Zarejestrowalem sie, bo mam maly problem ze swoim dylizansem (Golf III), a dotychczasowe dowiadczenie uczy, ze wiekszosc rzeczy za wyjatkiem motoru i zawieszenia mozna naprawic na wlasna reke. Przepraszam jednoczesnie jezeli temat byl juz poruszany - probowalem, ale nie znalazlem go w archiwum.
Padly mi wycieraczki - przod i tyl jednoczesnie. Wczesniej, przez jakies 2 lata, byly jakies objawy choroby, ale oczywiscie je olalem. Przy najwolniejszym trybie (wajcha w polozeniu dolnym) slychac bylo spod deski/kolumy kierownicy cykanie o czestotliwosci zgodnej z czestotliwoscia machniec. Dodatkowo, czestotliwosc zalezala od dnia - czasem byla OK, a czasem prawie taka sama jak na trybie ciaglym. Na krotko przed calkowita smiercia wycieraczek zdarzalo sie, ze trzeba bylo je wlaczac na dwa razy. Za pierwszym robily 1/4 machniecia i stawaly, a dopiero za drugim zaczynaly pracowac.
Podejrzewam ze to jakis przekaznik, ale wolalbym sie upewnic zanim zaczne grzebac. Jezeli tak jest, to ktory to i jak sie do niego dostac?
Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow panzerwagenow
Przekaznik wycieraczek???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

diopsyd pisze:Dodatkowo, czestotliwosc zalezala od dnia - czasem byla OK, a czasem prawie taka sama jak na trybie ciaglym.

W mk3 przekaźnik od wycieracz jest programowalny:
Włączasz raz w dół, jak raz przetrą, wyłączasz. I w tym momencie w zależności po jakim czasie dasz znów na dół, taki będziesz miał odstęp czasu, maksymalnie chyba około 20 sekund...

Sprawdź bezpieczniki, przeczyść przełącznik zespolony.
Dobrze sie dowiedziec po paru latach... Dziekipopo666 pisze: W mk3 przekaźnik od wycieracz jest programowalny:
Włączasz raz w dół, jak raz przetrą, wyłączasz. I w tym momencie w zależności po jakim czasie dasz znów na dół, taki będziesz miał odstęp czasu, maksymalnie chyba około 20 sekund...![]()

Bezpieczniki OK, przelacznik czysty, przyjamniej to co widac bez bebeszenia. Wlasnoreczne rozbieranie przelacznikow poki co mi odradzono...popo666 pisze:Sprawdź bezpieczniki, przeczyść przełącznik zespolony.
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
Ja mam inny problem. Np gdy czasami chce uruchomić wycieraczki to nie działa mi tryb przerywany i tryb ciagły wolniejszy. Musze wtedy właczyć wycieraczki na najszybszy bieg i wtedy zaczynaja pracowac i moge je przełaczyc na inne tryby i tez działaja. Czasami opisana sytuacja ma tez miejsce gdy wycieraczki są uruchomienie w tryb przerywany tzn działaja przez pare minut po czym przestaja działac. Mozna je uruchomic dopiero najszyszym trybem pracy. Czy to jest wina przełacznika czy przekaźnika i czy da rade to naprawić bez kupowania nowych w/w elementów?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości