Brak doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Brak doładowania

Post autor: Radion » pn lis 19, 2007 12:57

Witam,

Odpalam auto po 2-3 dniach stania na mrozie, pali ładnie na dotyk ale turbo nie pompuje od samego początku uruchomienia silnika i jedzie jak zwykły diesel. Przejadę kilometr, zgaszę silnik i uruchomię ponownie - turbo wraca... Wygląda jak notlauf, ale nie występuje podczas jazdy, tylko od razu po uruchomienia silnika. W czasie jazdy notlaufów nie łapie. Co może byc nie tak?

pozdr.
Radek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lis 19, 2007 14:27

jaka pewność , że to coś z turbo :?: jedź na diagnozę vagiem



Awatar użytkownika
LuCaS_P-sk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 19:57
Lokalizacja: przeworsk
Kontakt:

Post autor: LuCaS_P-sk » pn lis 19, 2007 14:31

jeddz na VAG-a prawde powie,


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98921]>>ZAPRASZAM Moja eMK II ZAPRASZAM<<[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/225/7e6e9318dbe27ffb.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » pn lis 19, 2007 15:11

damcio151 pisze:jaka pewność , że to coś z turbo :?: jedź na diagnozę vagiem
Skoro nie słychać przyjemnego świstu turbosprężarki i moc nie ta co zawsze...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lis 19, 2007 15:13

Radion pisze:Skoro nie słychać przyjemnego świstu turbosprężarki i moc nie ta co zawsze...
po pierwsze turbo nie powinno gwizdać .... sprawdź czy nie masz nieszczelności
Może masz coś z przepływką :?: ....... wg. mnie bezsensu rozmyślać co to jest , trzeba zdiagnozować silniki



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Brak doładowania

Post autor: rob555 » pn lis 19, 2007 18:01

Radion pisze:Witam,

Odpalam auto po 2-3 dniach stania na mrozie, pali ładnie na dotyk ale turbo nie pompuje od samego początku uruchomienia silnika i jedzie jak zwykły diesel. Przejadę kilometr, zgaszę silnik i uruchomię ponownie - turbo wraca... Wygląda jak notlauf, ale nie występuje podczas jazdy, tylko od razu po uruchomienia silnika. W czasie jazdy notlaufów nie łapie. Co może byc nie tak?

pozdr.
Radek

Cos masz nie tak z podcisnieniem na gruszke ew sama gruszka przymarza. Auto jedzie niedoladowane wiec sterownik notlaufa wlacza. Przejedziesz pare km sprzet sie zagrzeje i po zgaszeniu juz bangla.
Zobacz czy zaraz po odpaleniu masz podcisnienie na wezu idacym do turbiny. Jak bedzie to szukaj problemu w gruszcze ew. samych kierownicach.
Jak nie bedzie podcisnienia to pozamieniaj miejscami zaworki egr i n75 i zobacz wtedy.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Re: Brak doładowania

Post autor: Radion » wt lis 20, 2007 00:05

rob555 pisze: Cos masz nie tak z podcisnieniem na gruszke ew sama gruszka przymarza. Auto jedzie niedoladowane wiec sterownik notlaufa wlacza. Przejedziesz pare km sprzet sie zagrzeje i po zgaszeniu juz bangla.
Zobacz czy zaraz po odpaleniu masz podcisnienie na wezu idacym do turbiny. Jak bedzie to szukaj problemu w gruszcze ew. samych kierownicach.
Jak nie bedzie podcisnienia to pozamieniaj miejscami zaworki egr i n75 i zobacz wtedy.
Dzięki za sugestie, sprawdzę to co napisałeś, a w ostateczności pojadę na VAGa.

pozdr.
Radek



Awatar użytkownika
abdj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lip 21, 2008 15:39
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: abdj » wt lip 07, 2009 17:42

Odświeże temat bo mam to samo tylko ze jest lipiec i jest ciepło, rano jak zapale to jest identycznie mam silnik AJM byłem na kompie to mi koleś powiedział ze był błąd: brak ciśnienia doładowania.
Gdzie zaczać szukać winy ?



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » wt lip 07, 2009 18:27

Zacznji od wezykow idacych do gruszki i do N75 i najlepiejzrob logi dynamiczne i wrzuc je tutaj.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 17 gości