przelotowy wydech za i przeciw

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ziutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 11:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

przelotowy wydech za i przeciw

Post autor: ziutek » ndz lis 18, 2007 20:19

witam chciałbym zrobić przelotowy wydech w tdi. mam pytanieczy bedzie głośno chodził , ostatnio widziałem w g III 110 tdi i fajnie to brzmi i cicho chodził tylko fajnie turbawke słychać na wolnych obr. i przy zmianie biegów.

jaki koszt z kwasówki [no i i jaka srednica tego cuda}
ew. ze zwykłej rury



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: przelotowy wydech za i przeciw

Post autor: souler » ndz lis 18, 2007 21:30

ziutek pisze:mam pytanieczy bedzie głośno chodził

ostatnio widziałem w g III 110 tdi i fajnie to brzmi i cicho chodził

:kac: pytasz i dajesz sobie odpowiedz :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » pn lis 19, 2007 17:44

plus to szybciej wkrecajaca sie sprezarka minus odglos odrzutowca. Mialem taki wydech przez pol roku w trakcie jazdy nie przeszkadza i nie halasuje aczkolwiek zalozylem tlumik przelotowy i tez jest fajnie ;]



Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » pn lis 19, 2007 17:47

RobeQ pisze:plus to szybciej wkrecajaca sie sprezarka minus odglos odrzutowca
dla mnie to dwa plusy :)


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » wt lis 20, 2007 22:12

mi sie zawsze przelot kojarzy z rykiem moze na niskich jest ok ale przy wysokich to zawsze jest ryk no moze mniejszy niz w n/a ale zawsze. Ja bym radził załozyc 2 tłumiki przelotowe w miejscach starych tłumików w srodku z wygłuszeniem i z rura perforowana powinno byc ciszej


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt lis 20, 2007 23:28

Zoltecek, to żle ci sie kojaży.tzn chodzi mi o auta z TD i TDI.wcale nie jest tak głośno bo turbo wycisza.było juz bardzo dużo tematów zwiazanych z przelotem w TD.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości