problem z temperatura

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Borek71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
Lokalizacja: VW

problem z temperatura

Post autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:45

Witam!mam problem tego typu ze jak odpalam swojego vw golf 3 1,9tdi to temp wody po przejechaniu nawet 15 km nie podnosi sie czasem bywa tak ze podniesie sie do 80st,czego to jest wina czujnika czy termostatu??.Pozdrawiam i dziekuje z gory



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 11:49

Borek71 pisze:temp wody po przejechaniu nawet 15 km nie podnosi sie
w ogóle nie drgnie wskazówka :?:



Borek71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
Lokalizacja: VW

Post autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:50

no czasami jest tak ze nie drgnie a czasami podniesie sie odrobine:/



Borek71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
Lokalizacja: VW

Post autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:55

kolego hmmm hehe wiesz nie jestem mechanikiem i ta tabela nic mi nie mowi:(



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 11:57

Borek71 pisze:kolego hmmm hehe wiesz nie jestem mechanikiem i ta tabela nic mi nie mowi:(
a co w tym skomplikowanego :?: sprawdzasz rezystancję pomiędzy 1 i 3 pinem



Borek71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
Lokalizacja: VW

Post autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:57

i jak bys mogl mi powiedziec jak wymienic ten czujnik to by bylo super to zaraz podjade do sklepu i zakupie go moze zamontuje.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 11:59




Jonas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr sie 29, 2007 23:08
Lokalizacja: z domu

Post autor: Jonas » sob lis 17, 2007 22:20

Ja stawiam na termostat! Nie zamyka się i wtedy silnik sie nie dogrzewa. Tak było u mnie. Temp. nie była wyższa niż 70 stopni, przy wysokich obrotach dochodziło do 75. Nigdy nie było 90. Po wymianie termostatu wszystko gra, temp jest taka jaka byc powinna. A najciekawsze jest to , ze po sprawdzeniu w gorcaej wodzie wynika, że termostat sie zamyka i otwiera :grin:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 22:28

Jonas pisze:Ja stawiam na termostat! Nie zamyka się i wtedy silnik sie nie dogrzewa.
co ma termostat do
Borek71 pisze:czasami jest tak ze nie drgnie a czasami podniesie sie odrobine:/


[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 21:29 ]
tu nie chodzi o to , że silnik się przegrzewa , lub nie dogrzewa , tylko o to , że temp nie jest pokazywana prawidłowo
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 22:39 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Jonas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr sie 29, 2007 23:08
Lokalizacja: z domu

Post autor: Jonas » sob lis 17, 2007 23:22

Nie będe sie wymądrzał ale miałem to samo. I właśnie była wina termostatu, czasami siwskazówka nie ruszała a czasami coś pokazywała, ale zawsze jakąs niską temp. Chyba sobie tego na miejscu nie wymyśliłem :D
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 23:29 przez Jonas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 23:44

Jonas, spoko , tylko jak termostat jest walnięty to wskazówka i tak pokaże chociaż te 60 st. ;)

[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 22:44 ]
zresztą zobaczymy co będzie :pub:



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz lis 18, 2007 15:58

Na walniętym (na stałe otwartym) termostacie przy jeździe z w miarę stałą prędkością i wyłączonym ogrzewanie mam 75 stopni. Ogrzewanie potrafi zbić to niżej 65, ale jak postoję w korkach, to obojętne czy mam ogrzewanie, czy nie i tak łapie 90 stopni!!!
Więc stawiam raczej na czujnik...



Awatar użytkownika
v122
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 31, 2007 12:05
Lokalizacja: Broniszew
Kontakt:

Post autor: v122 » pn lis 19, 2007 20:55

przyłaczam sie do tematu.

a jeżeli padł by termostat to dłuzej by było trzeba czekac żeby sie zagrzał. tak?
Czyli po przejechaniu ilu km powinno zaczynać lecieć ciepłe powietrze nawiewem??
u mnie po przejechaniu 1.5km juz czuc ciepłe powietrze w takie mrozy jak sa ostatnich nocy



kulassadam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 20:31
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: kulassadam » pn lis 19, 2007 21:11

tjwasiak pisze:Na walniętym (na stałe otwartym) termostacie przy jeździe z w miarę stałą prędkością i wyłączonym ogrzewanie mam 75 stopni. Ogrzewanie potrafi zbić to niżej 65, ale jak postoję w korkach, to obojętne czy mam ogrzewanie, czy nie i tak łapie 90 stopni!!!
Więc stawiam raczej na czujnik...
Kolego miałem tak samo i okazało sie że był to termostat. Wymieniłem i wszystko gra :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości