turbo padlo?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

turbo padlo?

Post autor: diaz34 » pt lis 16, 2007 23:24

Witam,dzis mialem okazje podlaczyc sie pod vas i wyskoczyl mi blad ze jest za niskie cisnienie w kolektorze, czyli tak jakby turbo juz slabe?? autko nawet zrywne a mechanik powiedzial mi ze mozliwe ze turbo stoji, choc nie chce mi sie wierzyc bo autko ladnie sie zbiera a podlaczylem tak bo mialem okazje a tu taki problem


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lis 16, 2007 23:38

co znaczy niskie cisnienie? podal ci jakies liczby czy tak sobie powiedzial? cisnienie bylo sprawdzone podczas jazdy z butem w podlodze czy na postoju? mechanik ktory twierdzi, ze turbo stoi nie ma u mnie szakuncu :lol:

moze jakis wezyk od n75 szwankuje albo nieszczelnosc w dolocie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt lis 16, 2007 23:45

powiedzial ze turbo nic nie laduje i ze turbo prawdopodobnie stoji,sprawdzal na postoju turbawke,ale nie moge sie z tym zgodzil bo auto ladnie przyspiesza z tym ze przy 120 km/h cos go odcina i klapa ale to to jest akurat wina przeplywki bo juz sprawdzone.

[ Dodano: 16 Lis 2007 22:46 ]
a dolot szczelny ostatnio troche zaczelo syczen ale juz uszczelnilem i przestalo...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pt lis 16, 2007 23:47

powiedzial ze turbo nic nie laduje i ze turbo prawdopodobnie stoji,sprawdzal na postoju turbawke,
takiego mechanika od razu kopnąłbym w dupe i opisał gdzie sie da,żeby ludzie do niego nie przyjeżdzali fur naprawiać...przecież na postoju,bez obciążenia turbo nie ma prawa ładować :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt lis 16, 2007 23:51

tez sie temu dziwilem bo autko jak napisalem wczesniej jest dosyc zrywne jak na taki silnik,moim zdaniem gdyby turbo nie ladowalo to by bylo czuc,a gdy obroty wzrosna do 2500 tys to auto wyrywa niezle.... poprostu czuc to charakterystyczne przyspieszenie


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lis 17, 2007 00:22

Gdyby turbina nie dawała ciśnienia to za autem miałbys kłeby dymu i zero zrywu.
Żeby sprawdzić trzeba podpiac VAG-a i sprawdzić cisnienie doładowania (sprawdzić jaka jest róznica miedzy wymaganym a rzeczywistym GR 11 blok 2 i 3) lub podpiać manometr i wciskajac pedał w podłoge (w czasie jazdy) zobaczyc ile ładuje powinno być 1,2 bara po kilku sekundach spaść na 0,8. Moze mała nieszczelność i powietrze ucieka , sprawdz połaczenia rur do icka może jeszcze jakaś dziurka została a może intercooler gdzieś sie rozszczelnił.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob lis 17, 2007 00:51

twardy pisze:Moze mała nieszczelność i powietrze ucieka , sprawdz połaczenia rur do icka może jeszcze jakaś dziurka została a może intercooler gdzieś sie rozszczelnił.
no przecież baran mu na postoju ciśnienie sprawdzał,to jak miało pokazywać prawidłowo?


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob lis 17, 2007 22:25

No nawet tak samo ma gosciu na nazwisko:] Auto nie kopci za bardzo, blad byl ze za niskie cisnienie w kolektorze czyli cos z turbawka,a szczelny dolot jest napewno,nie mam jak sprawdzic czy rury puchna przy przygazuwie bo wszystkie twarde ale postaram sie manometr zalatwic,gdzie najlepiej sie podpiac?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 22:33

diaz34 pisze:nie mam jak sprawdzic czy rury puchna przy przygazuwie bo wszystkie twarde
nawet ta krótka przy kolektorze :?:
diaz34 pisze:gdzie najlepiej sie podpiac?
podepnij się pod wężyk idący do MAPsensora .... wychodzi z kolektora ssącego
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 22:33 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lis 18, 2007 01:05

diaz34, jest taka pianka do sprawdzania połaczeń tak jakby pianka do golenia :grin: można też pędzelkiem i woda z mydłem i smarować rury powinny na nieszczelnościach wychodzić bańki. A sztanga Ci prawidłowo pracuje ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » ndz lis 18, 2007 10:50

No nawet tak samo ma gosciu na nazwisko:] Auto nie kopci za bardzo, blad byl ze za niskie cisnienie w kolektorze czyli cos z turbawka,a szczelny dolot jest napewno,nie mam jak sprawdzic czy rury puchna przy przygazuwie bo wszystkie twarde ale postaram sie manometr zalatwic,gdzie najlepiej sie podpiac?
jedź do gościa i powiedz,że ma Ci sprawdzić ciśnienie pod obciążeniem(na postoju to tylko kompresor ładuje pełną parą)...80km/h wepnij 4 i gaz w podłoge...może myśli,że trafi mu się łatwy zarobek,znam takich naciągaczy,co niekiedy trafiają na kompletnie zielonych w temacie klientów...biorą kase za wymiane dobrego turba na nowe,a zdemontowane sprzedają też za dobre pieniądze :axe: :axe:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz lis 18, 2007 13:32

ta krotka jest zlaczka jest bardzo krotka ale sprobuje moze cos wyczuje, chodzi ci o ta sztange na turbawce?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 18, 2007 13:35

diaz34 pisze:ta krotka jest zlaczka jest bardzo krotka ale sprobuje moze cos wyczuje
tak jest krótka , ale widać jak się powiększa ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości