Problem z Overboostem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn wrz 17, 2007 22:51

Dario84 pisze:Wiecie gdzie mozna kupic uszczelke pod linie olejowa turbiny (odprowadzajaca) ? Zalozylem stara uszczelke i sie olej tam saczy lekko. Cowboy jak Ty zmieniales turbiny zakladales nowe uszczelki ?
\


ASO - koszt ok.10-11zł


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 08:42

Sluchajcie wyczyscilem kierownice, problem zniknal na 2 miesiace, teraz znowu sie pojawil, szczegolnie widac na wirusie (teraz jest juz poprawiony i cisnienie zadane jest 2200mbar).

Podmienialem N75 z N18 i dalej to samo.

Sztanga chodzi bez przyciec.

Jak samochod przybutuje kilka razy cisnienie jest prawidlowo regulowane ale jak silnik troche ostygnie problem powraca.


Po odpieciu wezyka z gruchy pompuje 2200mbar (czyli tyle ile ma zadane), ale czy to nie za duzo po odpieciu wezyka ?

Jak na wolnych obr. odepne wtyczke N75 to sztanga opada zdecydowanie wolniej niz po odpieciu wezyka, tak ma byc ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 11:19

ja mam podobny problem w passacie 95r 1.9 tdi 90km, odpala normalnie i ładnie przyśpiesza do 120-130 a póżniej nic wcale nie przyśpiesza, nie grzeje się oni nic tylko nie przyśpiesza wcale i okropnie kopci czarnym dumem i dużo pali. nie znam się na tych określeniach typu gruszka lub sztanga, prosze o pomoc, co mam sprawdzić żeby było normalnie tak jak wcześniej??? wcześniej spokojnie i żwawo bujał się do 140-160 bez problemu a teraz jakby coś miał zatkane i po 120 nic nie przyśpiesza :( :( :(



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 13:53

Podlacz VAGa to sie wszystko wyjasni.

Log z przeladowaniem:
Obrazek


Log bez przeladowania po kilkukrotnym butowaniu:
Obrazek

Za kazdym razem schemat sie powtarza.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 14:07

a może to tylko jakiś kabelek??? :bajer:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 14:48

Nie to nie kabelek, a szkoda...


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 15:19

czyli to poważniejsza sprawa :( od razu wykluczam to że łopatki jeśli są zatrzymały się bo dostawał wycisk ode mnie :) na 1,2,3 ładnie odzie do 4tyś bo wyżej go nie ciągam a na 4 już słabiej a na 5 to nawet teraz nie ma opcji żeby wszedł na wyższe obroty :( zamierzam sobie kupić teraz mk3 z 1.9 tdi 110km i nie chciałbym żeby takie coś mi się stało :(



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 15:50

U mnie to turbo badz N75, dziwi mnie tylko ze dmucha ponad 2000mbar po odlaczeniu podcisnienia z gruszki, z tego co sie dowiedzialem powinno dmuchac atmo badz do 1500mbar, rzeczywiscie tak powinno byc ?

PiotrTDI bez testu dynamicznego z VAGiem nic nie zrobisz, twoj samochod wpada w notlauf ale z jakiego powodu to juz VAG wykaze.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 16:05

chyba sobie zakupie vaga (80-150zł) bo jak mam mieć i w golfie takie problemy to mnie taniej wyjdzie. dzięki za pomoc :piwka: a wiesz może jak się sprawują te 110-ki??? bo z tego co czytałem to awaryjne są :(



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lis 15, 2007 16:20

Daro84 mialem identyczny przypadek. Robilem chipsa dla ibi AFN. Wyjezdzam daje w palnik a tu turbo 2570 trzyma..... Ale troche pojezdzilem i zaczelo sie regulowac. Po kazdym postuju syt sie powtarzala. Pierwsze butowania i zawsze OB. Po kilku min spokoj.

Winne byly kierownice ktore nie odpuszczaly do samego konca. Lekko haczyly 2mm przed koncem regulacji. Jak juz dostawal w palnik to wrescie sie to rozruszalo. Ale postal. Ostygl i cos tam musialo znowu blokowac.
Wyczyscilem idealnie kierki i problem zniknal.
Twoje turbo widac ma juz pierscien zuzyty skoro 2mc po wyczyszczeniu znowu sie przycina. Niestety lepiej od razu poszukaj innego egzemplarza bo problem bedzie powracac.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 17:47

Tutaj jest LOG z odpietym podcisnieniem z gruszki, jak to oceniasz ROB555 ??

Obrazek

Turbo nie wyglada na takie co by mialo duzo nalatane (bylo zmieniane jak kupilem samochod), poza tym jak je rozkrecalem wirniki byly w stanie idealnym, brak luzu wzdluznego, delikatny luz poprzeczny.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lis 15, 2007 21:43

Dla mnie za duzo jak na zdjety wezyk...albo sztanga za krotka albo tak jak mowie kierownice chodza lekko ale brakuje do pelnego zejscia z 1-2mm


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 21:48

Sztange juz wydluzalem i skracalem bez zadnego efektu (jesli chodzi o przeladowanie) tylko turbodziura sie zwiekszala.

A ile powinno pompowac turbo po zdjeciu podcisnienia ?
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 21:50 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » czw lis 15, 2007 22:41

po zdjęciu przewodu z podciśnieniem nie powinno pompować;
Wciągnięta sztanga=max ciśnienie'
wypuszczona=min ciśnienie.

[ Dodano: 15 Lis 2007 21:43 ]
kierownice najprawdopodobniej się nie otwierają się do końca.
:cry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości