Przy odpalaniu piszczy i obroty szaleja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Przy odpalaniu piszczy i obroty szaleja

Post autor: PROGRAF » śr lis 14, 2007 23:37

witam

ostatnio zuważyłem że z rana odpalając mojego grzdylka coś sie dzieje z obrotami i strasznie piszczy

nie wiem byc może to pasek ? ( niedawno były obydwa wymieniane)
ale czy jak pasek się slizga na zimnym silniku to czy obroty spadają np do 400/min
po dodaniu gazu leciutko jeszcze przez chwilę taki stan sie utrzymuje po czym przechodzi ( obroty są normalne) i zostaje tylko delikatny pisk pomiędzy obrotami 900-2300

pozdr.
Ostatnio zmieniony pt lis 16, 2007 12:05 przez PROGRAF, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » śr lis 14, 2007 23:59

Naciag pasek alternatora popusć srube na nim a sam sie naciągnie jest tam sprezyna i dokrec srube, a jak nie pomoze to nowy pasek.


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » czw lis 15, 2007 00:45

dzięki
ale podobno jak się za mocno naciągnie to łożyska w alternatorze może szlag trafic??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 15, 2007 01:03

PROGRAF pisze:dzięki
ale podobno jak się za mocno naciągnie to łożyska w alternatorze może szlag trafic??
tak ale wątpie zebyś tyle siły miał jak bedziesz naciągać samemu :)



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » czw lis 15, 2007 01:49

pasek nie moze byc za mocno napiety, napnij tak zeby dalo sie go tak z centymetr ugiac kciukiem.
Jak to zrobisz daj znac czy pomoglo


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » pt lis 16, 2007 08:59

no i zrobiłem tak jak mówiliście
naciągnałem tak pasek aby można go było na centymetr ugiąc

no i niestety przyszły przymrozki co prawda obroty tak nei spadają ale nadal piszczy
w tym samym zakresie obrotów co wczesniej

pojechałem do mechanesa a on stwierdził że jak mi ten pisk przeszkadza to mam czymś psiuknąc podał nazwe ale zapomniałem a tak w ogóle i powiedział że mam pasek getsa ( chyba jakoś tak ) a te paski zawsze piszczą ????????????


pozdro.



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt lis 16, 2007 10:17

PROGRAF, jezeli masz napinacz sprezynowy to pasek alternatora napina sie ta sprezyna - popuszczasz sruby, sprezyna naciaga, dokrecasz i juz...nic wiecej...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości