FMIC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr lis 14, 2007 14:43

A jak nie podlacze ICKA to moge tak jezdzic? jakis czas
będziesz jeździł jak wolnossacym dieslem,a powietrze z turbo pojdzie w atmosfere,jak dla mnie troche bez sensu...połącz na "krótko" turbo z dolotem :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lis 14, 2007 14:56

andrew19_86 pisze:połącz na "krótko" turbo z dolotem :bigok:
czyli tak jak mają standard TD :)



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lis 16, 2007 14:58

a powiedzcie czy jest różnica jak do Icka bedą krótsze wężę i prawie na prosto?? zamiast rur i kilku kolanek??


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt lis 16, 2007 17:49

Oczywiście że jest różnica. To tak jak z wydechem, im bardziej prosty tym lepiej bo mniejsze opory, w przypadku IC opory powietrza, a co do długości przewodów, to będziesz miał mniejszego laga gdyż szybciej zostaną napompowane. To chyba tyle.


Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lis 16, 2007 17:59

paja pisze:mniejszego laga
?????? rozwiń bo u nas inna gwara :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lis 16, 2007 18:27

Im krotsze weze i miej kolaek typu 90 stopi tylm lepiej !!!! ja wczesiej mialem innego Ic teraz zmienialem i zredukowaly mi sie w kolaka jednno 90 i jedo duzo wieksze a takze skrocily sie rury Zmiejszyla sie troche turbo dziura niz na poprzednim ic'ku :) i jest duzo lepiej ....



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lis 16, 2007 19:40

a jakie macie weze/rurki do IC??
ja mam 53mm



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt lis 16, 2007 20:28

-pawlo111 pisze:
paja pisze:mniejszego laga
?????? rozwiń bo u nas inna gwara :grin:
czyli auto będzie miało krótszy czas reakcji na dodanie gazu.


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lis 16, 2007 21:46

ja mam fi=50mm :))



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości