prawidłowe obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

prawidłowe obroty

Post autor: mivhal_f » pn lis 12, 2007 22:18

Ile powinny wynosic obroty na biegu jałowym dla silnika 1Z??u mnie wskazowka jest juz przy 1000(2mm ponizej)...czy to dobrze?



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pn lis 12, 2007 23:22

sprawdz na elektronicznym jesczze ile jest. to masz opisane jak to aktywowac ---> http://vw2.info/vwforum/cyfobr.html 1000 to troche duzo, okolice 900 jest spoko
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 23:24 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn lis 12, 2007 23:37

ja mam chyba 840-860

[ Dodano: Pon Lis 12, 2007 22:38 ]
może u ciebie z dawką coś nieteges



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pn lis 12, 2007 23:46

jak narazie cyfrowy obrotomierz mi sie nie uruchomil jeszcze...ale sprobuje jutro



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lis 12, 2007 23:52

mivhal_f, 880 a 920j a mam tak,zresztą luknij sobie tutaj na cenne info :dol:

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 23:59 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



micha-ł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:04
Lokalizacja: Czarne

Post autor: micha-ł » wt lis 13, 2007 14:56

gOOzOl pisze:sprawdz na elektronicznym jesczze ile jest. to masz opisane jak to aktywowac ---> http://vw2.info/vwforum/cyfobr.html 1000 to troche duzo, okolice 900 jest spoko
7 to jest obrotomierz. A co oznaczają inne cyfry?????



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » wt lis 13, 2007 15:17

niestety mi sie to nie uruchamia...jak uruchomie silnik to przechodzi spowrotem do przebiegu calkowitego

[ Dodano: 13 Lis 2007 14:19 ]
to są moje obroty na biegu jałowym Obrazek



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt lis 13, 2007 15:53

mivhal_f, Ja mam identyczne obroty co ty.Masz wszystko w porządku.



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » wt lis 13, 2007 15:59

aha dzieki...fajnie wiedziec...a przy jakich obrotach zmieniasz biegi??



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt lis 13, 2007 17:38

mivhal_f pisze:aha dzieki...fajnie wiedziec...a przy jakich obrotach zmieniasz biegi??
to zależy jaką mam temp. silnika. Jak jest zimny to nie przekraczam 2 tys. obr. Jak jest temp, robocza tzn 90 stopni to nieco powyże np. 2.5 tys. Zresztą zależy od warunków na drodze, czy jeżdże po mieście czy w trasie. Staram się nie zamulać silnika. Ważne żeby nie były to za niskie obroty i nie zawysokie.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » wt lis 13, 2007 17:49

no to ja jak mam juz rozgrzany to zmieniam przy 3000....a redukuje przy ok 1500-2000.
a jesli juz jestesmy przy tym temacie to przy przekroczeniu ok 1700-2000obr cos pyka w okolicach przelacznika swiatel...co to jest??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 62 gości