Szarpie podczas jazdy przy okolo 1400obr/min

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Szarpie podczas jazdy przy okolo 1400obr/min

Post autor: skubip » ndz lis 11, 2007 22:22

witam wszystki

panowie i panie mam taki problem ze swoim mk3 tdi
podczas jazdy kiedy zaczynam zawalniac i obroty wchodza miedzy 1400 a 1200 obr/min( 3,4,5 bieg) w momencie kiedy auto nie przyspiesza ani nie hamuje czyli czymam noge na gazie(doslownie muskam pedal tak aby nie zwalnialo) i auto jedzie stala predkoscia zaczyna nim szarpac dziwne wrazenie jak by brakowalo paliwa w momencie kiedy sciagam noge z pedalu lub dodaje gazu wszystko jest ok nie wiem czego to wina , wszystkie filtry wymieniam co 10 tys do wymiany zostalo mi okolo 1,5 tys

panowie co to moze byc??? pomocy!!!
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 22:26 przez skubip, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz lis 11, 2007 22:32

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51180
na 99% problem z nastawnikiem pompy...



Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » ndz lis 11, 2007 23:09

jaki koszt naprawy???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 11, 2007 23:12

odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i będziesz wiedział czy to nastawnik
Jeżeli trochę się znasz i masz dostęp do vaga to sam możesz go wyczyścić



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz lis 11, 2007 23:17




Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 12, 2007 11:05

PinkFloyd pisze:Duzo osób to naprawia http://www.allegro.pl/search.php?string=nastawnik
ciekawe czy niektore osoby z tych oglaszajacych sie dysponuja w ogole vagiem, bo cytuje "NAJLEPIEJ DOKONAC DIAGNOZY NA KOMPUTERZE W SERWISIE TAM WYJDZIE TYP USTERKI" i "poniewaz podobne objawy moga byc spowodowane innym uszkodzeniem osprzetu zalecam zdiagnozowanie w warsztacie"


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » pn lis 12, 2007 16:58

no wlasnie
a nie orientujecie sie kto to moze robi w okolicach slaska???

a wlasnie mam kolege ktory ma vaga wiec gdzie to sprawdzic tam czy jest ok czy nie
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 16:59 przez skubip, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lis 12, 2007 17:13

skubip pisze:a wlasnie mam kolege ktory ma vaga wiec gdzie to sprawdzic tam czy jest ok czy nie
vagiem tego nie sprawdzaj ...... odłącz tą wtyczkę ze skrzyni biegów



ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » śr gru 10, 2008 01:36

Witam. Mam podobny problem. wszystko było ładnie dopóki go nie przygazowałem na 1 biegu do ok 4000-4500 obr/min na ok 5 sek przy ok. 40st. silnika. Po tym (tak mi się wydaje) zauwazylem, że przy ok 1500 - 2500 obr/min troche szarpie, ale tylko na 4 i 5 biegu przy utrzymywaniu obrotow w tym przedziale lub delikatnym przyśpieszaniu. Jak przyśpieszam gwałtownie - wcisne pedal w podłoge to tego szarpania nie ma. Na 1, 2 i 3 biegu objaw ten wogole nie wystepuje, wolne obroty ok 900 nie faluja, pali na dotyk. Stało się tak z dnia na dzień. Dodam, że 20 km. wcześniej zatankowałem do pełna. 500 km temu wymianiałem filtr paliwa i powietrza i nigdy nie mialem problemow z tym silnikiem. Jesli mogłby mi ktos cos poradzic i pomoc, bylbym bardzo wdzieczny. Swoją drogą dzisiaj po robocie odepne ta kostke od predkosciomierza i sprawdze bledy WAG-iem. :grrr:

[ Dodano: 10 Gru 2008 16:13 ]
Dzisiaj odpiąłem przewód od impulatora i stalo sie...licznik stoi a silniczek cyka ja szwajcarski zegarek. Niestety nastawnik do czyszczenia :(


Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości