Podnoszenie ciśnienia MBC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 28, 2006 14:18

Badz co badz wczoraj sie sprawdziłem
passat B2 1.8 na gazniku z splantowano głowica gdzie na 1 garze jest po ponad 15kompresji... naprawde ładnie chodzi i wywala TDI
ja dostałem 3 długosci....
pózniej seicento 1.1
moje starty dosyc spalne na całym 1 biegu mielenie kołami... dostawałem dlugosc i pózniej nie mogłem jej nadrobic... tzn. cały czas ta sama odległosc... dopiero na 4 i wyszych predkosciach zaczynam dochodzic i 5 biegu.. ale nie mielismy tak duzego odcinka... wnioski takie: Passat nie mało wazy, trzeba intercooler i wydech i trzeba wiecej paliwka bo za mało podniosłem po mimo ze kopci... ale to wina pompy... która nie ma membrany i ona na niskich obrotach za kopci, a przy wysokich gdzie turbo ładnie ładuje juz przestaje...
ogólnie jestem zadowolony bo auto chodzi znacznie lepiej... ale dalej bez rewelacji myslałem ze z passatem pojade lepiej... a fiata wyłoje... ale tu dochodza moje umiejetnosci musze pocwiczyc ruszanie...



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz maja 28, 2006 14:24

zaprzal, faktycznie nie różnią sie niczym poza oznaczeniem moja jest R328 BT4009 a tamta co od SB R328-5 BT4001

[ Dodano: 28 Maj 2006 14:26 ]
a ja ostatni z oplem astra 2 1.7dti walczyłem i wyszedł remis raz on mnie raz ja jego;) ale zmieniam pompe i bedzie lepiej a ze to kumpel to obiecał rewanz:)


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 28, 2006 14:28

Ja to sie nie podam półki tego passata i escorta 1.8 16V 105KM nie wywale... intercooler, wydech i jeszcze zwiekszenie dawki troszke... a jak to nie pomoze to trudno nie bede sie z nim juz scigał... zmienie auto :bajer:



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz maja 28, 2006 14:37

Rapix, podeśle ci wtedy pompe z gruszką bo mam 2 i wyedy dasz rade


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 28, 2006 15:46

Corrado mi sie marzy ale to najwczesniej za rok... ;) Wiec narazie passat i pare zmian jeszcze w nim ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz maja 28, 2006 16:28

Rapix, koluj gore pompy od szerszeniaka, ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Wisnia601
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 13:46
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Wisnia601 » ndz lis 11, 2007 14:07

Panowie mozecie mi wytłumaczyc gdzie zamontowac MBC w 1.9 TDI AHU ??? i gdzie sie podpina wskażnik ciśnienia doładowania? bo nie moge sie tutaj doczytac konktretnie gdzie to ma byc



jaro15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 12, 2009 15:51
Lokalizacja: lublin

Post autor: jaro15 » czw mar 12, 2009 16:27

Panowie a do 1.8T k-03 da rade MBC jakie są skutki (czy warto)



choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » czw mar 12, 2009 21:13

chciałem zapytać ciśnienie po założeniu MBC sprawdza sie na wolnych obrotach czy na jakich .Jesyem zielony



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt mar 13, 2009 18:47

choleim pisze:chciałem zapytać ciśnienie po założeniu MBC sprawdza sie na wolnych obrotach czy na jakich .Jesyem zielony
jest o tym sporo na forum, ale sprawdza sie na 3,4 biegu, but w podłoge i sprawdzasz na wskazniku ile ładuje :helm: oczywiscie kolega wskaznik ma zamontowany :chytry:



Awatar użytkownika
miroslaw-pilip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt maja 05, 2009 14:40
Lokalizacja: LB....
Kontakt:

Post autor: miroslaw-pilip » śr kwie 14, 2010 16:15

Witam. Mam golfa mk3 1.9TD... ostanio mierzylem doladowanie turbo u pompiarza... wyszlo niecale 0.5bar... czy te turbo to juz do wymiany?? przedzial byl wg ksiazki 0.65-0.8 jeśli się nie mylę...


VAG zawsze i wszędzie... VAG był, jest i będzie :)

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » śr kwie 14, 2010 17:34

miroslaw-pilip,
A jak mierzyłeś ciśnienie, na postoju, bez obciążenia?
Przeczytaj mój post wyżej, ciśnienie miezy sie podczas jazdy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 14, 2010 17:48

miroslaw-pilip pisze:czy te turbo to juz do wymiany??
nie, podejrzewam, że to jest w granicy błędu pomiarowego, albo może to wynikać z np zatkanego katalizatora, zbyt przyspieszonego wtrysku, zawalonego dolotu (od EGRu) itp.

[ Dodano: 14 Kwi 2010 17:49 ]
A jak mierzyłeś ciśnienie, na postoju, bez obciążenia?
tak raczej nie pokazałoby 0.5 bara



Awatar użytkownika
miroslaw-pilip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt maja 05, 2009 14:40
Lokalizacja: LB....
Kontakt:

Post autor: miroslaw-pilip » śr kwie 14, 2010 18:14

Podczas jazdy mierzyłem, tak jak jest w instrkcji.. na 2 biegu, predkosc 60km/h i pod obciazeniem... No nie powiem troche dymka mi puszcza.. narazie bede tak jezdzil, czas pokaże :)


VAG zawsze i wszędzie... VAG był, jest i będzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 193 gości