Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
maniu2113
- Nowicjusz

- Posty: 4
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 21:43
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: maniu2113 » wt paź 23, 2007 20:53
witam
wywala mi blad czujnik temp. paliwa mozliwe zwarcie lub przejscie do masy
gdzie tego szukac? co zrobic?
pozdr.
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » wt paź 23, 2007 21:05
damcio151 pisze:czujnik jest w nastawniku na pompie
[url=http://images21.fotosik.pl/239/e729296447be2f9fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Diagnostyka
Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.
Sprawdzić opór:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z pompy diesel. Zmierzyć opór pomiędzy wtykami 4 i 7 złącza. Porównać z podanym oporem.
Sprawdzić napięcie zasilania:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z pompy diesel.
Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie pomiędzy końcówką 4 i ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe 5 V. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU.
Sprawdzić podłączenie do ECU:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z pompy diesel i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówkami 4, 7 i odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.
[ Dodano: 23 Paź 2007 21:07 ]
zapozyczone od
damcio151 
-
maniu2113
- Nowicjusz

- Posty: 4
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 21:43
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: maniu2113 » wt paź 23, 2007 21:25
moze miec tu przyczyne rezystor tunning? ale wylaczany i wlaczany przelacznikiem.
Jednak tego bledu nie moge wykasowac nawet na wylaczonym oporniku.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt paź 23, 2007 21:31
maniu2113 pisze:moze miec tu przyczyne rezystor tunning? ale wylaczany i wlaczany przelacznikiem.
nie ........ zdejmij pokrywę nastawnika i oglądnij blaszki
-
jaszczur
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: jaszczur » wt paź 23, 2007 23:06
damcio151 pisze:maniu2113 pisze:moze miec tu przyczyne rezystor tunning? ale wylaczany i wlaczany przelacznikiem.
nie ........ zdejmij pokrywę nastawnika i oglądnij blaszki
masz na focie zaznaczone

-
maniu2113
- Nowicjusz

- Posty: 4
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 21:43
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: maniu2113 » śr paź 24, 2007 09:57
ale co z tymi blaszkami?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » śr paź 24, 2007 12:21
maniu2113 pisze:ale co z tymi blaszkami?
zobacz , czy nigdzie nie zwiera, lub czy nie oderwała się od pręcika
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 12:23 przez
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
maniu2113
- Nowicjusz

- Posty: 4
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 21:43
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: maniu2113 » sob lis 10, 2007 17:19
zadna nie zwiera, zadna nie oderwala sie od precika, wyglada wszystko w porzadku
a blad nadal jest
-
woojas25
- Użytkownik

- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
Post
autor: woojas25 » sob lis 10, 2007 18:18
zujnik temperatury paliwa pod tą pokruwką taki mały opornik na dwa torxy
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob lis 10, 2007 18:38
maniu2113 pisze:a blad nadal jest
sprawdź okablowanie , wtyczkę ....... ogólnie całą wiązkę od pompy do ECU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości