Problem z odpaleniem jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Problem z odpaleniem jak zimny

Post autor: strazak333 » śr lis 07, 2007 17:05

Witam, mam problem ze swoim golfikiem MK4 z 2001 roku z silnikem 1,9TDI 90 KM. Samochód ciężko odpala, jeśli temperatura powietrza jest mniejsza niż 5-10 st.C. Przy większej temperaturze nie maiłem z nim problemów, palił od dotyku. Byłem w swerwisie, wymienili mi czujnik temperatury silnika. Sprawdzili też świece i powiedzieli, że grzeja tak jak należy, że prąd do nich dochodzi. Martwi mnie jednak kontrolka świec, która szybko gaśnie. Prosze o pomoc.............



Awatar użytkownika
vooltan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lip 18, 2007 23:21
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: vooltan » śr lis 07, 2007 17:17

To że kontrolka świec gaśnie praktycznie od razu, to nie powód do zmartwień, tak ma być. Sprawdź akumulator, to podstawa, ładowanie, itp. Jeżeli to nie to, to będziemy dalej szukać :bajer:


Są kobiety których nie kupisz. Za wszystkie inne zapłacisz kartą MasterCard!

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lis 07, 2007 17:30

Ona szybko gaśnie ale to nie znaczy że jeszcze świece niegrzeja przy załączaniu stacyjki jest tyknięcie przekażnika i jak już kontrolka nie świeci on jest jeszcze załączony i dopiero póżniej się wyłącza


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » śr lis 07, 2007 17:34

Rozrusznik kręci bez problemu, a akumulator jest dobry. To nie jest problem,że on nie chce kręcic, tylko nie moze załapać. Długo trzeba trzymać na rozruszniku lub kilka razy musze przekrecić. Odpala zazwyczaj za drugim lub trzecim razem i przy odpaleniu kopci.

[ Dodano: 07 Lis 2007 16:38 ]
Jak kontrolka gaśnie to wraz z gasnięciem kontrolki słychac tykniecie



Awatar użytkownika
golfbrojce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:39
Lokalizacja: FSW,,,,,FMI
Kontakt:

Post autor: golfbrojce » śr lis 07, 2007 17:38

u mnie też szybko gasnie czy jest ciepł czy chłodno :bajer:

[ Dodano: 07 Lis 2007 16:39 ]
strazak333 pisze:wraz z gasnięciem kontrolki słychac tykniecie
u mnie nie słychać zadnego tykniecia to dobrze czy żle :grrr:



Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » śr lis 07, 2007 18:32

U mnie przy wyższych temperaturach po przekręceniu kluczyka kontrolka szybko gaśnie i nie słychać tyknięcia(tzn że świece nie grzeją). Ale wczoraj jak temp była +1, to kontrolka również szybko zgasła ale tyknięcie było słychać wyrażnie. To że zgaśnie kontrolka tzn że można odpalać auto, a nie że świece już przestały grzać. Pzdr :bigok:

[ Dodano: 07 Lis 2007 17:33 ]
Myślę że tak powinno być i u mnie jest ok.

[ Dodano: 07 Lis 2007 17:36 ]
Jeśli dymi po odpaleniu to sprawdziłbym kąt wtrysku. :hmm:



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » śr lis 07, 2007 19:40

A czy może wina lezy po stronie tego czujnika temeratury silnika który wymieniili mi w serwisie. Miałem w czarnej obudowie a założyli mi w zielonej czy to jakas róznica??Tylko ze przed wymianą czujnika były te same objawy co teraz. Na komputerze pokazywało ze im dłuzej silnik chodził to temperatura mu spadala. Co o tym myślicie??



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw lis 08, 2007 09:06

kolego też tak miałem w swoim 110km AHF
wymieniłem niepotrzebnie wszystkie świece a okazało sie że jedna jest tylko przepalona ale cały problem leżał w złym kącie wtrysku ropy
nawet dałem taki post na forum
za ustawienie pompy zapłaciłem 70zł i jest gitara pali tak samo na zimnym jak i na ciepłym z pierwszego
powodzenia
przeczytałem jeszcze Twojego posta z linka
Jak zmieniałem rozrząd to użyłem tylu samych rolek co i ty :grin: ale ja zamknąłem się z kwocie 850zł włącznie z paskiem olejami i filtrami a i jeszcze gość wymienił mi semering na wale bo zaczynał przeciekać, łączniki stabilizatora, filtr paliwa i ustawił zbieżność
także za to wszystko zapłaciłem 850zł
powodzenia
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 09:14 przez aadasiek, łącznie zmieniany 1 raz.



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » czw lis 08, 2007 11:12

Dzięki aadasiek. Mam nadzieje że u mnie będzie to samo co i u Ciebie. Już sie umówiłem na wizytę w serwisie mam nadzieje że tym razem zrobią co potrzeba. A miałes te same objawy co ja? Jak było ciepło na dworze to i samochod palił od dotyku a jak sie zrobiło zimno to za drugim albo i trzecim razem odpala? Jak juz raz odpali i pochodzi troche to dopóki nie wystygnie to pali od dotyku????



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw lis 08, 2007 11:24

tak takie same objawy miałem jak opisujesz
ale po zmianie kontu wtrysku jak ręką odjął pali na zimnym tak samo jak na ciepłym po prostu elegancko
a jakie masz spalanie bo mi troche wzrosło nie dużo ale wzrosło



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » czw lis 08, 2007 14:51

Dokładnie to go nie sprawdzałem ale na komputerze pokazuje mi 6,5litra w cyklu miejskim a czasami i wiecej około 7,4 a jak jechałem w trasie to około 5,4 przy spokojnej jezdzie. Tobie wzrosło spalanie po zmianie konta czy przed tą regulacja jak miałeś takie objawy jak u mnie??
Czym to jest spowodowane ta zmiana konta? Sam sie tak przestawił. Rozrządu ja u siebie nie wymieniałem bo jak zdjąłem obudowe to jak nowy jest.



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw lis 08, 2007 15:29

wcześniej palil mi 5 l w trasie a w mieście do 6
a teraz to w trasie mam 5,5 - 6,5



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gluchy1984 » czw lis 08, 2007 15:48

a wracając do świec to u mnie prąd tez do nich dochodził a grzała tylko jedna, i rano go z minutę musiałem kręcić jak wymieniłem od strzała pali więc niech ci w serwisie sprawdza każdą z osobna



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw lis 08, 2007 16:05

świece sam możesz sprawdzić :grin:
wykręć i podłącz na krotko do akumulatora jak się czerwone szybko robią to jest gitar
ja tak robiłem ale dopiero po kupnie nowego kompletu (nie potrzebnie :grrr: )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości