Bierze olej, jak to zredukować?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bierze olej, jak to zredukować?

Post autor: PST » ndz lis 04, 2007 15:23

witam!! jeżdżę klekotem mk3 jak go odpalam jak jest zimny to leci wielka chmura siwego dymu... podejrzewam że to przez to że bierze mi olej bo w przeciągu niecałych 2 miesięcy na bagnecie miałem po środku wgniecenia na bagnecie, a na końcu poniżej... czyli po jakiś 2,5 - 3 tysięcy km. według was jak to przyczyna a jak bierze olej to jak to zlikwidować??



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 04, 2007 15:33

uszczelniacze trzonków zaworów wymień



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » ndz lis 04, 2007 15:37

To ze ci dyma puści jak odpalasz zimny to normalne.A jak sporo to możesz mieć wtryski do roboty bo leją. A oleju jak wlejesz ok. 1 litra przez 10 tys. to ok. Policz sobie ile wlejesz przez 10 tys. Tematów o tym sporo tylko poszukać :bigok:



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » ndz lis 04, 2007 15:46

koledzy maja racje z uszczaelniaczami zaworowymi ale proponuje pojechac do mechanika i zmiezyc cisnienie na cylindrach a co do tej chmurki rano to mozesz miec ktoras swiece zarowa spalona i tez bedzie dymil jak odpalasz tu masz link jak sprawdzic i wymienic swiece :bigok: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131244



Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: PST » ndz lis 04, 2007 15:49

no świece sprawdzałem jakiś miesiąc temu i są wszystkie ok. a martwi mnie to trochę bo z tego co wiem to chyba na czarno powinien zakopcić zgadza się?? a wymiana tych uszczelniaczy to jaki mniej więcej koszt może być??



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 04, 2007 16:48

grosze coś 20 PLN +wymiana warsztat czy sam jeśli sam to podpierasz zawory tłokami po kolei , kopcenie= powietrze w układzie , filtr , kąt wtrysku itd
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 16:59 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lis 05, 2007 05:19

PST pisze:a wymiana tych uszczelniaczy to jaki mniej więcej koszt może być??
ok. 20-30zł zame uszczelniacze zaworów + zależnie jaki warsztat znajdziesz
czy będą Ci ściągać głowicę (tutaj dojdzie w tym przypadku parę stówek)
lub bez ściągania głowicy mniejsze koszty ale nie każdy warsztat to Ci zrobi
łącznie przygotuj się na 200 może 250zł


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
PST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:11
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: PST » czw lis 08, 2007 12:05

to że zdjęcie pokrywy tyle kosztuje to niestety jestem świadomy... słyszałem że nawe po 300 śpiewają za to...
a jak nic z tym nie bede robił to czym to grozi?? :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości