Problem z odpaleniem jak zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
Problem z odpaleniem jak zimny
Witam, mam problem ze swoim golfikiem MK4 z 2001 roku z silnikem 1,9TDI 90 KM. Samochód ciężko odpala, jeśli temperatura powietrza jest mniejsza niż 5-10 st.C. Przy większej temperaturze nie maiłem z nim problemów, palił od dotyku. Byłem w swerwisie, wymienili mi czujnik temperatury silnika. Sprawdzili też świece i powiedzieli, że grzeja tak jak należy, że prąd do nich dochodzi. Martwi mnie jednak kontrolka świec, która szybko gaśnie. Prosze o pomoc.............
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
Rozrusznik kręci bez problemu, a akumulator jest dobry. To nie jest problem,że on nie chce kręcic, tylko nie moze załapać. Długo trzeba trzymać na rozruszniku lub kilka razy musze przekrecić. Odpala zazwyczaj za drugim lub trzecim razem i przy odpaleniu kopci.
[ Dodano: 07 Lis 2007 16:38 ]
Jak kontrolka gaśnie to wraz z gasnięciem kontrolki słychac tykniecie
[ Dodano: 07 Lis 2007 16:38 ]
Jak kontrolka gaśnie to wraz z gasnięciem kontrolki słychac tykniecie
- golfbrojce
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:39
- Lokalizacja: FSW,,,,,FMI
- Kontakt:
U mnie przy wyższych temperaturach po przekręceniu kluczyka kontrolka szybko gaśnie i nie słychać tyknięcia(tzn że świece nie grzeją). Ale wczoraj jak temp była +1, to kontrolka również szybko zgasła ale tyknięcie było słychać wyrażnie. To że zgaśnie kontrolka tzn że można odpalać auto, a nie że świece już przestały grzać. Pzdr
[ Dodano: 07 Lis 2007 17:33 ]
Myślę że tak powinno być i u mnie jest ok.
[ Dodano: 07 Lis 2007 17:36 ]
Jeśli dymi po odpaleniu to sprawdziłbym kąt wtrysku.
[ Dodano: 07 Lis 2007 17:33 ]
Myślę że tak powinno być i u mnie jest ok.
[ Dodano: 07 Lis 2007 17:36 ]
Jeśli dymi po odpaleniu to sprawdziłbym kąt wtrysku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
A czy może wina lezy po stronie tego czujnika temeratury silnika który wymieniili mi w serwisie. Miałem w czarnej obudowie a założyli mi w zielonej czy to jakas róznica??Tylko ze przed wymianą czujnika były te same objawy co teraz. Na komputerze pokazywało ze im dłuzej silnik chodził to temperatura mu spadala. Co o tym myślicie??
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
kolego też tak miałem w swoim 110km AHF
wymieniłem niepotrzebnie wszystkie świece a okazało sie że jedna jest tylko przepalona ale cały problem leżał w złym kącie wtrysku ropy
nawet dałem taki post na forum
za ustawienie pompy zapłaciłem 70zł i jest gitara pali tak samo na zimnym jak i na ciepłym z pierwszego
powodzenia
przeczytałem jeszcze Twojego posta z linka
Jak zmieniałem rozrząd to użyłem tylu samych rolek co i ty ale ja zamknąłem się z kwocie 850zł włącznie z paskiem olejami i filtrami a i jeszcze gość wymienił mi semering na wale bo zaczynał przeciekać, łączniki stabilizatora, filtr paliwa i ustawił zbieżność
także za to wszystko zapłaciłem 850zł
powodzenia
wymieniłem niepotrzebnie wszystkie świece a okazało sie że jedna jest tylko przepalona ale cały problem leżał w złym kącie wtrysku ropy
nawet dałem taki post na forum
za ustawienie pompy zapłaciłem 70zł i jest gitara pali tak samo na zimnym jak i na ciepłym z pierwszego
powodzenia
przeczytałem jeszcze Twojego posta z linka
Jak zmieniałem rozrząd to użyłem tylu samych rolek co i ty ale ja zamknąłem się z kwocie 850zł włącznie z paskiem olejami i filtrami a i jeszcze gość wymienił mi semering na wale bo zaczynał przeciekać, łączniki stabilizatora, filtr paliwa i ustawił zbieżność
także za to wszystko zapłaciłem 850zł
powodzenia
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 09:14 przez aadasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
Dzięki aadasiek. Mam nadzieje że u mnie będzie to samo co i u Ciebie. Już sie umówiłem na wizytę w serwisie mam nadzieje że tym razem zrobią co potrzeba. A miałes te same objawy co ja? Jak było ciepło na dworze to i samochod palił od dotyku a jak sie zrobiło zimno to za drugim albo i trzecim razem odpala? Jak juz raz odpali i pochodzi troche to dopóki nie wystygnie to pali od dotyku????
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
Dokładnie to go nie sprawdzałem ale na komputerze pokazuje mi 6,5litra w cyklu miejskim a czasami i wiecej około 7,4 a jak jechałem w trasie to około 5,4 przy spokojnej jezdzie. Tobie wzrosło spalanie po zmianie konta czy przed tą regulacja jak miałeś takie objawy jak u mnie??
Czym to jest spowodowane ta zmiana konta? Sam sie tak przestawił. Rozrządu ja u siebie nie wymieniałem bo jak zdjąłem obudowe to jak nowy jest.
Czym to jest spowodowane ta zmiana konta? Sam sie tak przestawił. Rozrządu ja u siebie nie wymieniałem bo jak zdjąłem obudowe to jak nowy jest.
- gluchy1984
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości