ile oleju bierze wasz klekot ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt paź 05, 2007 13:45

jkayser pisze:Aż się dziwię ale nic nie bierze na 10 tys.
MK4 TDI 115 KM AJM
nie ma sie co dziwić tak ma być :)



Awatar użytkownika
bo3ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt paź 05, 2007 21:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bo3ek » ndz lis 04, 2007 01:48

nic nie wcina od wymiany do wymiany czyli cojakies 13 tys km.. silnik AHF 110KM olej MOBIL 1 full syntetic

[ Dodano: 04 Lis 2007 00:49 ]
przejechane 163kkm


MóJ MK4 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2215494#2215494

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lis 04, 2007 07:53

bigdickbuster pisze:Moj 1.6d zwykly bez turbo ma przejechane 567.000km. Mial robiony pelny remont jakies 330.000km. Teraz bierze olej. Potrafi wciagnac nawet 1 litr na 500 km! :shock:
czy aby napewno dobrze ten remont był zrobiony,
a może zakatowałeś go od razu po remoncie
z drugiej strony patrząc to przejechanych ma juz trochę km
więc kolejny remoncik chyba Cie czeka
bigdickbuster pisze:Pomimo tego silnik ladnie zapala, cyka jak zegarek, ma przyspieszenie i niewiele pali.
to że ładnie zapala wcale nie musi też świadczyć że silnik jest cacy
bigdickbuster pisze: Podejrzenia sa dwa - albo glowica, albo pierscienie. Czy da sie rozroznic jakos te dwie sprawy, czy trzeba rozmontowac silnik? Nigdy nie mialem diesla, stad te durne pytania.
jeśli już głowica to tylko uszczelniacze zaworów
ale przy takiej ilości spalania skłaniałbym się właśnie na pierścienie
możesz to sprawdzić robiąc próbę olejową, chyba że sam będziesz robił
to Ci opiszemy co i jak sprawdzić i robić ...

[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 06:56 ]
bigdickbuster pisze:Jezeli zuzyte bylyby pierscionki to chyba dymilby w calym zakresie obrotow nieprawdaz?
nie do końca to prawda, sprawdziłem na własnej skórze,
mój kopcił tylko przy butowaniu a przy zapalaniu nawet dymka/bąka nie puszczał
tak to było u mnie ...

[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 06:57 ]
untaztood pisze:MKIII AAZ przebieg po remoncie 25kkm tez nie bierze nic :)
A wczesniej: 550kkm - 1L/80km (słownie: litr na osiemdziesiąt km...)
mój AAZ też tyle brał w zależności od jazdy litr i więcej na 100km ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

pompa83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt sty 30, 2007 13:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pompa83 » wt lis 06, 2007 14:00

witam w moim mk3 1,9 d (1Y) używam Esso Diesel 15W40 przebieg to 300 tysięcy i nie bierze mi nic a robie 10 tys. w jakieś 2,5 miesiąca. Nie zgodzę sie że nie powinno sie używać olejów mineralnych. ten olej jest naprawdę dobry ma parametry lepkości zbliżone do półsyntetyków. a jest tańszy.


$%^&

Awatar użytkownika
v122
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 31, 2007 12:05
Lokalizacja: Broniszew
Kontakt:

Post autor: v122 » wt lis 06, 2007 20:10

mam golfa półtora roku przebieg ok 250tys km nawet grama nie weźmie olej wymieniany co 15tys



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » śr lis 07, 2007 19:09

w tym temacie duzo zalezy od agresywnosci jazdy. wypraktykowalem po sobie.

zalewam mineralnym Mobilem i jezdzac bezs szalenstw nie musze dolewac od wymiany do wymiany (10000km) na bagnecie ubedzie moze ok.2 mm, jednak kiedys dosc mocno cisnalem mojemu JP przez 4 podroze do warszawy (4 x po 650km) - 120-140km/h i ostra jazda codzienna to musialem dolac lacznie ok. 1,2 litra przez 10000km

silnik po remoncie kapitalnym 55000km


Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991

dawniej:

VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lis 07, 2007 22:54

wegi pisze:w tym temacie duzo zalezy od agresywnosci jazdy. wypraktykowalem po sobie.

zalewam mineralnym Mobilem i jezdzac bezs szalenstw nie musze dolewac od wymiany do wymiany (10000km) na bagnecie ubedzie moze ok.2 mm, jednak kiedys dosc mocno cisnalem mojemu JP przez 4 podroze do warszawy (4 x po 650km) - 120-140km/h i ostra jazda codzienna to musialem dolac lacznie ok. 1,2 litra przez 10000km

silnik po remoncie kapitalnym 55000km
wiesz co niemal identycznie miałem w swoim Audi80 z benzynowym silniczkiem
jak spokojnie to nie brał, ale jak latałem grubo ponad 130 i bardzo agresywnie
to oleju brał nawet i 1l. na tysiąc z kawałkiem km ...
a silnik nie był wcześniej remontowany i miał przebiegu 70tyś km,
jak sprzedawałem miał 177tyś km i przez ten czas podobnie się zachowywał


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
golfbrojce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:39
Lokalizacja: FSW,,,,,FMI
Kontakt:

Post autor: golfbrojce » śr lis 07, 2007 23:04

ja nie dolewam do swego oleju nie jeżdze agresywnie :bajer: no ale przy ostrej jeżdzie np ewno by coś wzioł każdy bieże choć troche :chytry:



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr lis 07, 2007 23:07

239 tys i narazie nic

Mam pytanie: dlaczego nowe diesle biorą olej??


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lis 07, 2007 23:17

Fpower pisze:Mam pytanie: dlaczego nowe diesle biorą olej??
a tam zaraz biora. wiecej mocy, wiecej deptasz to i oleju wiecej wezmie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
golfbrojce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:39
Lokalizacja: FSW,,,,,FMI
Kontakt:

Post autor: golfbrojce » śr lis 07, 2007 23:20

byłem swiadkiem jak jeden niemiec do T5 wlał litr oleju a samochód zrobił może z 2000 tys km prosto z salonu wyjechał normalka :bigok:



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr lis 07, 2007 23:28

ja takie T5 caravelle to biorę nawet ze znikającym olejem ;)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lis 08, 2007 09:24

golfbrojce pisze:byłem swiadkiem jak jeden niemiec do T5 wlał litr oleju a samochód zrobił może z 2000 tys km prosto z salonu wyjechał normalka :bigok:
na dotarciu biora 1.5-2 litry w ciagu 5kkm


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn lis 12, 2007 19:08

prawde mówiąc nie wierzę, jeśli ktoś mówi,że jego diesel nie bierze ani grama oleju. mniej lub więcej, ale diesel zawsze coś spali, taka jego konstrukcja :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości