Modyfikacje, wybor czesci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » wt lis 06, 2007 00:26

zaprzal pisze:plany ambitne, ale z ta turbina to lekka przesada... moge ci wyslac fotki jak korby wyszly bokiem po uzyciu turbo SCHWITZER S2BG w 1.9 :)

lepiej pomyslec o jakims mniejszym vnt bedzie sie to znaaaacznie lepiej nadawac do jazdy na codzien, na przyklad gt2052v jak u Apsika albo o rozmiar wyzej gt2256v

do tego wez pod uwage koszty swapu skrzyni 02A, sprzegla i wiele innych zeby AAZ to zniosl
No właśnie sprzęgło
Od czego by przypasowało i by wytrzymało bez problemu.
No i te turbinki , w jakich autach bądż silnikach występowały.Ewentualnie którą byś polecał na maksymalne osiągi tego silnika
PS:Sory że tyle pytań ale widziałem twoje mk2 na vag treffen i wiem że masz spore pojęcie na ten temat :hmm:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lis 06, 2007 09:02

No właśnie sprzęgło
vr6 sprzeglo a zamach z tdi 1z, do tego niestety swap na skrzynie 02A i wszystko co z tym zwiazane

co do turbo to ciezko cos doradzic, musialbys sobie wybrac jakis konkretny przedzial mocy i wtedy mozna cos myslec... ale szczerze mowiac te silniki maja sporo bolaczek i jesli chcesz robic cos ostrego na ponad 200 koni to lepiej swapowac TDI a jesli nie to zadowolic sie mniejszym powerem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości