Kopci na zimno, szarpie, nierowna praca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na zimno, szarpie, nierowna praca
witam
mam problem z moim silniczkiem w MK IV AJM 115 km
ostatnio zauważyłem ze silniczek zaczął kopcic na zimnym, szarpie i nierówno pracuje(strasznie szarpie silnikiem) ale jak złapie temp to zaczyna normalnie pracowac.
pojechałem do warsztatu podłączyłem sie pod VAGA i wyszło że na drugim cylindrze jest zbyt duża dawka paliwa,ponoc padła pompkowtryskiwacz.
mam pytanko, czy można wymienic jedną pompke ?
jaka pompką można ją zamienić oto numer 073 130 073 F Bosch 0414720007 PDB 005
Dodam jeszcze że autko na zimnym silniku kopci na siwo-niebiesko i czuć jakby nie przepalało ropy
gdzie kupic dobra i tania pomke lub uzywana moze ktos ma ???
Proszę o poradę
mam problem z moim silniczkiem w MK IV AJM 115 km
ostatnio zauważyłem ze silniczek zaczął kopcic na zimnym, szarpie i nierówno pracuje(strasznie szarpie silnikiem) ale jak złapie temp to zaczyna normalnie pracowac.
pojechałem do warsztatu podłączyłem sie pod VAGA i wyszło że na drugim cylindrze jest zbyt duża dawka paliwa,ponoc padła pompkowtryskiwacz.
mam pytanko, czy można wymienic jedną pompke ?
jaka pompką można ją zamienić oto numer 073 130 073 F Bosch 0414720007 PDB 005
Dodam jeszcze że autko na zimnym silniku kopci na siwo-niebiesko i czuć jakby nie przepalało ropy
gdzie kupic dobra i tania pomke lub uzywana moze ktos ma ???
Proszę o poradę
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 17:45 przez Piotr300, łącznie zmieniany 2 razy.
ROMET
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: problem z silnikiem
oczywiście możesz wymienić jedną pompkę..musisz wymienić pompkę na taką z identycznym numerem i wyregulować oczywiście wszystkiePiotr300 pisze:witam
mam problem z moim silniczkiem w MK IV AJM 115 km
ostatnio zauważyłem ze silniczek zaczął kopcic na zimnym, szarpie i nierówno pracuje(strasznie szarpie silnikiem) ale jak złapie temp to zaczyna normalnie pracowac.
pojechałem do warsztatu podłączyłem sie pod VAGA i wyszło że na drugim cylindrze jest zbyt duża dawka paliwa,ponoc padła pompkowtryskiwacz.
mam pytanko, czy można wymienic jedną pompke ?
jaka pompką można ją zamienić oto numer 073 130 073 F Bosch 0414720007 PDB 005
Dodam jeszcze że autko na zimnym silniku kopci na siwo-niebiesko i czuć jakby nie przepalało ropy
gdzie kupic dobra i tania pomke lub uzywana moze ktos ma ???
Proszę o poradę
mirass
www.vagtune.pl tel. 502730289
nalatane mam ponoć 120 tysi ale kto wie czy nic nie było kręcone
a pompka kosztuje róznie, ceny na allegro sa rózne, ale nie moge tam dostac takiej nowej pompki a uzywki chodza po 200-300zł za sztuke ale czy jest sens kupowania uzywki ?
dowiedziałem się że też je regeneruja ale ciekawe ile taka pomoka polata po takim zabiegu?
cena regeneracji to około 400-500setek
a pompka kosztuje róznie, ceny na allegro sa rózne, ale nie moge tam dostac takiej nowej pompki a uzywki chodza po 200-300zł za sztuke ale czy jest sens kupowania uzywki ?
dowiedziałem się że też je regeneruja ale ciekawe ile taka pomoka polata po takim zabiegu?
cena regeneracji to około 400-500setek
ROMET
źle szukałeś
http://moto.allegro.pl/item258137305_po ... 115km.html
http://moto.allegro.pl/item259834115_vw ... _nowe.html
http://moto.allegro.pl/item262307431_po ... 150km.html
http://moto.allegro.pl/item258137305_po ... 115km.html
http://moto.allegro.pl/item259834115_vw ... _nowe.html
http://moto.allegro.pl/item262307431_po ... 150km.html
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Ja mam swoim AJMkiem nalatane prawie 2 stówki i żadnego kopcenia dymka czy jakiś tam przygód z silnikiem (odpukać). Za to sąsiad który od nowości lata paskiem 102 konnym też na PD wymieniał wtryski przy 150 tyś, Sęk w tym, że paliwo lał gdzie taniej i gdzie popadnie...do czasu...
Więc coś w tym tankowaniu jest. Ja tankuje tylko na zaufanych stacjach i nie patrzę na to czy jest 2,3 czy nawet 5 groszy taniej, poprostu wolę wlać drożej a jeździć bezpieczniej.
P.S Zrobił się mały OT, co do wtrysków to trochę drogo się cenią - spójrz na linki powyżej...
Pozdrawiam
Więc coś w tym tankowaniu jest. Ja tankuje tylko na zaufanych stacjach i nie patrzę na to czy jest 2,3 czy nawet 5 groszy taniej, poprostu wolę wlać drożej a jeździć bezpieczniej.
P.S Zrobił się mały OT, co do wtrysków to trochę drogo się cenią - spójrz na linki powyżej...
Pozdrawiam
Dziki
maryjan pisze:.
Więc coś w tym tankowaniu jest. Ja tankuje tylko na zaufanych stacjach i nie patrzę na to czy jest 2,3 czy nawet 5 groszy taniej, poprostu wolę wlać drożej a jeździć bezpieczniej.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
A oleju Ci nie przybywa? Ostatnio Rogalotti robił mojemu koledze Audi A3 z silnikiem ASZ po podobnych objawach. Rano nie chciał zapalić, jak już zapalił to walił niebieskim dymem i szarpał. Jak się nagrzał to było ok. Do tego przybywało oleju. Okazało się, że padły uszczelnienia na pompkach i ropa waliła do oleju. Choć u Ciebie jak tak dużo pali to jeszcze może być padnięty pompowtrysk i leje paliwo do gara.Piotr300 pisze:Dodam jeszcze że autko na zimnym silniku kopci na siwo-niebiesko i czuć jakby nie przepalało ropy
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Witam ostatnio sprawdzałem golfika na kompie i pompki są w porządku, ale z tymi uszczelniaczami to możesz mieć racje.......
Po wymianie pompowtrysku silnik pracuje juz równo, ale jeszcze troche dymi na źimnym silniku....
Ostatnio wymieniałem cały rozrząd i zastanawiam się czy nie trzeba ustawić konta wtrysku...
Może ktoś wie gdzie w okolicach warszawy dobrze ustawiaja kąt.... i ile taka przyjemność kosztuje ??.
Sprawdzałem cene tych uszczelniaczy na pompki, komplet na cztery sztuki kosztuje 180 zł BOSCHA...
[ Dodano: 11 Lis 2007 15:52 ]
A jeszcze jedno.....
Zaczął mi wariować odczyt zużycia paliwa na kompie..czasem na wolnych obrotach pokazuje nawet 10L
A jak rano go pale to czasem mi pokazuje błąd czujnika temp????
Po wymianie pompowtrysku silnik pracuje juz równo, ale jeszcze troche dymi na źimnym silniku....
Ostatnio wymieniałem cały rozrząd i zastanawiam się czy nie trzeba ustawić konta wtrysku...
Może ktoś wie gdzie w okolicach warszawy dobrze ustawiaja kąt.... i ile taka przyjemność kosztuje ??.
Sprawdzałem cene tych uszczelniaczy na pompki, komplet na cztery sztuki kosztuje 180 zł BOSCHA...
[ Dodano: 11 Lis 2007 15:52 ]
A jeszcze jedno.....
Zaczął mi wariować odczyt zużycia paliwa na kompie..czasem na wolnych obrotach pokazuje nawet 10L
A jak rano go pale to czasem mi pokazuje błąd czujnika temp????
ROMET
Teoretycznie nie trzeba ale sprawdzić nie zaszkodzi czy jest wszystko OK. Polecić mogę Diatroników, Rogalotti (MR Motors) i Seata Marana (ale pewnie będzie drożej bo to ASO).Piotr300 pisze:Może ktoś wie gdzie w okolicach warszawy dobrze ustawiaja kąt.... i ile taka przyjemność kosztuje ??.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości