Nierowno pracuje po przygazowaniu na jalowym do 4500 obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gelu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 19:47
Lokalizacja: Radom

Nierowno pracuje po przygazowaniu na jalowym do 4500 obr

Post autor: gelu » śr paź 31, 2007 22:31

Witam. Temat nie będzie dotyczył bezpośrednio vw. Mam do kupienia seata toledo 1.9 TDI (90KM). Po oględzinach samochodu byłbym w stanie go kupić martwi mnie jednak jedna rzecz. Mianowicie gdy na postoju ostro sie przegazuje (granica może kolo 4000-4500 obrotów) słychać dziwny dźwięk i kiedy sie odpuści a silnik spadnie do wolnych obrotów zaczyna nierówno pracować co za chwile ustępuję. Ja myślałem ze może jakiś zawór jest popsuty i prawidłowo nie steruje ciśnieniem turbiny. Prosze o pomoc jeśli można. Zamiaruje jeszcze podpiąć go pod komputer na co zwrócić uwagę?
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 17:56 przez gelu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 22:42

Mialem tak kiedys w AAZ dokladnie taki sam problem, podobno cos z zaworem cisnienia oleju w pompie olejowej, ale czy to na pewno to nie mam pojecia.

Jak bedziesz na VAGu powiedz diagnoscie zeby zrobil diagnoze dynamiczna z blokow 011, 008, 003, 004, 013 (turbo, dawka paliwa, kat wtrysku, przeplywka, korekcje)
013 nie musi byc dynamicznie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob lis 03, 2007 19:16

Objawy te same co u mnie tylko że u mnie od czasu do czasu pojawiały się niewielkie zakłócenia pracy
Z silnika na biegu jałowym.
aworek regulacji ciśnienia paliwa w pompie wtryskowej.
Podejrzewam że jego koszt jest niewielki.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob lis 03, 2007 19:39

Kiedys na forum byl poruszany ten temat, wiekszosc osob doszlo do wniosku ze zawor regulacji cisnienia w pompie paliwowej sie zacina i daje chwilowo max. cisnienie oleju (albo min nie pamietam w tej chwili).

Gdyby byl to zawor regulacji cisnienia pompy wtryskowej w czesci niskocisnieniowej jedynym efektem byla by zla praca przestawiacza kata wtrysku, mianowicie kat wtrysku byl by przyspieszony co skutkowalo by twardsza praca silnika.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 04, 2007 21:02

Pozwolę to sobie sprostować, jakby się zaciął w położeniu zamkniętym to obudowę natychmiast by jasny ...g trafił bo by ją rozsadziło tak jak się mi to już kiedyś zdarzyło,
natomiast jeśli się nie domyka to są objawy takie jak opisałeś w pierwszym poście,
a regulator wyprzedzenia konta wtrysku nie zadziała w ogóle albo w stopniu nie wystarczającym wiem bo temat z niedomykającym się zaworkiem przerabiałem dwa tygodnie temu w swoim AAZ.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości