
Pozdrawiam!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie padla tylko sie pewnie kierownice spalin zapiekly od nagarumakovw pisze:Siema
Sluchaj mialem ten sam problem w Golfie IV TDI PD 100KM dlugo sie z tym meczylem sluchalem roznych opini i pieniedzy nawydawalem na niepotrzebne naprawy roznych innych rzeczy. Mi poprostu turbina padla utworzyl sie jakis nagar:) Musialem ja oddac do regeneracji i teraz super jezdzi!!!
Pozdro
Powinno się ruszać około 1,5 cm-2cm.Keny pisze:ściągnąłem przewód od tej "gruszki" przy turbo i wytworzyłem (ustami) podciśnienie , i podniosło się te ramię do góry około 0,5 cm no może więcej
prawidłoweKeny pisze:natomiast w przewód idący do zaworu n75 mogę swobodnie dmuchać i wytwarzać podciśnienie, czy to jest prawidłowe
dzieje się tak że do przejścia komputera w tryb awaryjny tzw. notlauf potrzeba aby cisnienie doładowania przekraczało wymaganą wartośc co około 6 sekund...Loser18 pisze:Najlepsze jest to ze na nizszych biegach pogania super ale na 4 przy okolo 120 km/h lapie awaryjny i to samo na 5
ustami trudno zassać więcejGrześko pisze:Keny napisał/a:
ściągnąłem przewód od tej "gruszki" przy turbo i wytworzyłem (ustami) podciśnienie , i podniosło się te ramię do góry około 0,5 cm no może więcej
Powinno się ruszać około 1,5 cm-2cm.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości