niedogrzany silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 27, 2007 16:47

ar2rc pisze:u mnie "mechanik" pytał się mnie co to ten vag
no comment :)
damcio151 pisze:albo niech sam go wyczyści
mozna i tak :) ale nie kazdy chce sie brudzic :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ar2rc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 18:15
Lokalizacja: pomorskie/kuj-pom

Post autor: ar2rc » sob paź 27, 2007 18:28

bez vagu sie nie biorę(czytaj nie znam się na vag)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 27, 2007 18:30

ar2rc pisze:bez vagu sie nie biorę(czytaj nie znam się na vag)
ale masz go :?: Tam nie ma nic trudnego ..... po prostu odczytujesz dane z 2 bloków .... ustawiasz i odczytujesz :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 27, 2007 18:39

damcio151, czasem nie jest az tak latwo :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ar2rc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 18:15
Lokalizacja: pomorskie/kuj-pom

Post autor: ar2rc » sob paź 27, 2007 18:42

program mam ,kabla nie, ale to nie problem pojade do ciebie i podejrze co i jak. pasuje ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 27, 2007 18:55

Adamm pisze:damcio151, czasem nie jest az tak latwo :P
hehe ciężko jest zawsze na początku :D
ar2rc pisze:program mam ,kabla nie, ale to nie problem pojade do ciebie i podejrze co i jak. pasuje ?
do mnie :?: zapomnij :P laptopa nie mam , a fejsa pożyczyłem znajomemu który teraz siedzi w Anglii :panna:
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 18:57 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 27, 2007 19:30

hehe do mnie zapraszam :D hehe jak najbardziej :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ar2rc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 18:15
Lokalizacja: pomorskie/kuj-pom

Post autor: ar2rc » pn paź 29, 2007 10:18

byłem wczoraj w poważnym zakładzie naprawczym i powiedzieli mi, że jeżeli dolny wąż jest zimny to nie wina termostatu,bo on jest zamknięty prawidłowo. przyczyną jest prawdopodobnie uszczelka pod głowicą ??? czy może to być prawdą ?



shami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 11:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: shami » wt paź 30, 2007 02:31

co do termostatu to u mnie jest jeszcze inaczej, mianowicie autko dlugo sie grzeje do tych 90 stopni jesli nie przekraczam 3000 obrotow lub przekrocze je dosyc powoli sie rozpedzajac. i tu mam wlasnie pytanie bo jeszcze nigdy wskazowka nie wychylila mi sie poza te magiczne 90 stopni a cisnalem go nieraz 160 przez jakies 20 km, nie to zebym go chcial na sile zagrzac :crazy: tylko pytam czy to normalne



RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » wt paź 30, 2007 10:36

ar2rc pisze:byłem wczoraj w poważnym zakładzie naprawczym i powiedzieli mi, że jeżeli dolny wąż jest zimny to nie wina termostatu,bo on jest zamknięty prawidłowo. przyczyną jest prawdopodobnie uszczelka pod głowicą ??? czy może to być prawdą ?
To najpierw sam sprawdz czy nie masz oleju w plynie chlodzacym i czy w oleju nie masz plynu chlodzacego :)

Ja przy tak niskich temperaturach to dykte wale przed chlodnice i zapominam o problemie :)

Sprawdz moze jeszcze czy przewodem zwrotnym do pojemniczka z woda wraca Ci plyn chlodniczy. Jak nie to pewnie pompa wody stanela i dlatego tylko na gorze masz goraco a na dole zimno...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt paź 30, 2007 11:18

RobeQ pisze:Jak nie to pewnie pompa wody stanela i dlatego tylko na gorze masz goraco a na dole zimno...
pompa jest napędzana paskiem rozrzadu to raczej nie moze stanac


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 30, 2007 12:27

pompa jest napędzana paskiem rozrzadu to raczej nie moze stanac
ze niby w 1Z ? :P z tego co mi sie wydaje to nie rozrzadem :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt paź 30, 2007 12:40

Adamm pisze: ze niby w 1Z ? :P z tego co mi sie wydaje to nie rozrzadem :P
_________________
no fakt , wybaczcie :-# :oops:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » śr paź 31, 2007 10:24

twardy pisze:
RobeQ pisze:Jak nie to pewnie pompa wody stanela i dlatego tylko na gorze masz goraco a na dole zimno...
pompa jest napędzana paskiem rozrzadu to raczej nie moze stanac
nie mowie ze pompa stanie w sensie przestanie ja pasek napedzac tylko np.ukreci sie wirnik albo oska tej pompy i tez stojiiii :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 265 gości