ustawienie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ustawienie rozrządu
Pomóżcie kupiłem vw passata 1.9 TDI 115KM 1999r. UBYWAŁO MU PŁYNU Z CHŁODNICY więc zaprowadziłem go do mechanika
okazało się że była popękana głowica więc kupiłem drugą załorzył mi ją po tym remoncie zrobił się mulasty i na czrno kopcił na koniec stanoł mi na skrzyrzowaniu po scholowaniu odpaliłem go i strasznie nie równo pracuje i na siwo kopci ściągnełem elektronika stwierdził że zapłon jest poza zakresem i to nie jego działka . Rozebrałem sam cały przód aby się dostać do rozrządu
ustawiłem koło pasowe pasowe od wału korbowego na znaki .Góre od wału rozrządu równierz na znaki i go odpaliłem nic to nie zmieniło . Niewiem co mam dalej robić czkam na pomoc
[ Dodano: 27 Paź 2007 21:20 ]
okazało się że była popękana głowica więc kupiłem drugą załorzył mi ją po tym remoncie zrobił się mulasty i na czrno kopcił na koniec stanoł mi na skrzyrzowaniu po scholowaniu odpaliłem go i strasznie nie równo pracuje i na siwo kopci ściągnełem elektronika stwierdził że zapłon jest poza zakresem i to nie jego działka . Rozebrałem sam cały przód aby się dostać do rozrządu
ustawiłem koło pasowe pasowe od wału korbowego na znaki .Góre od wału rozrządu równierz na znaki i go odpaliłem nic to nie zmieniło . Niewiem co mam dalej robić czkam na pomoc
[ Dodano: 27 Paź 2007 21:20 ]
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 22:12 przez leń, łącznie zmieniany 1 raz.
moze byc zmieniony statyczny poczatek tloczenia jesli ktos pokopal rozrzad, jesli tak jest to musisz miec indykator z czujnikiem zegarowym oraz dosiwadczenie w vagowaniu. mysle ze musisz znalezc dobry warsztat. poszukaj na rozrzadzie czy nie masz sladow flamastra, jesli sa to potwierdza to co napisalem powyzej
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 09:45 przez inspire, łącznie zmieniany 1 raz.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
słuchaj kolegoi. ja u siebie nie mam elektroniki ale na znakach sie znam.
ustawiłem wszystko ok, znak wszedzie a tu lipa. nie chciał zagadac. zagadał raz ale to tak nie równo ze myslałem ze kupiłem kolejna pompe ze złomu. .okazało sie zew na pompie musiałem przesunać koło o 3 zeby !!!
ni w nie pasował kołek do początku tłoczenia !!!
oczywiścuie zanim go odpaliłem to z 2 razy zrobilem 360 wałem zeby pożniej nie jechac na złom z alu
pozdro
ustawiłem wszystko ok, znak wszedzie a tu lipa. nie chciał zagadac. zagadał raz ale to tak nie równo ze myslałem ze kupiłem kolejna pompe ze złomu. .okazało sie zew na pompie musiałem przesunać koło o 3 zeby !!!
ni w nie pasował kołek do początku tłoczenia !!!
oczywiścuie zanim go odpaliłem to z 2 razy zrobilem 360 wałem zeby pożniej nie jechac na złom z alu
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 20:42 przez tberent, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Dziękuje za odpowiedz nie tylko widać ślady flamastra ale przy zmienianiu głowicy przez mechanika zmasakrował koło pasowe wałka rozrządu którego nie zauwarzyłem podczas zrucenia osłony paska rozrządu . Nie jestem wybitnym mechanikiem w z tymi silnikami nie miałem doczynienia ale sam to bym dużo lepiej powymieniał niż ten mechanik.Mam jedno pytanie czy napinacz paska rozrządu jest jedno razowy i jaki koszt jego jest.
napinacz jest hydrauliczny i wymienia sie go co 90tys w tym modelu
tu mój kolega ładnie to opisał:
http://66.102.9.104/search?q=cache:BxWo ... lr=lang_pl
tu mój kolega ładnie to opisał:
http://66.102.9.104/search?q=cache:BxWo ... lr=lang_pl
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 20:58 przez inspire, łącznie zmieniany 1 raz.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
"Dziękuje" wam koledzy za zainteresowanie się moim problemem nie spodziewałem się
że to odbije się takim zainteresowaniem moją sprawą.Jak widzę razem z wami można góry przenosić szczególne podziękowanie dla "jaszczura" gdy będe przejeżdrzał przez Opole chciał bym sie z tobą spotkać i ci podziękować .Jest już późno na telefon chętnie bym ci podziękował przez telefon. Jak już wspomniałem dziś za późno żeby coś tam podłubać w warsztacie.Mam nadzieję że coś mi z tego wyjdzie chociaż wcześniej ustawiałem na tych znakach tak samo jak jest opisane na tym schemacie i dalej nie równo mi pracował i kopcił siwym dymem.Ale jutro jeszcze raz od początku to sprawdzę według twego schematu może coś akurat przeoczyłem."Dzięk"i i jeszcze raz "Dzieki"http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/pu ... es/pub.gif
że to odbije się takim zainteresowaniem moją sprawą.Jak widzę razem z wami można góry przenosić szczególne podziękowanie dla "jaszczura" gdy będe przejeżdrzał przez Opole chciał bym sie z tobą spotkać i ci podziękować .Jest już późno na telefon chętnie bym ci podziękował przez telefon. Jak już wspomniałem dziś za późno żeby coś tam podłubać w warsztacie.Mam nadzieję że coś mi z tego wyjdzie chociaż wcześniej ustawiałem na tych znakach tak samo jak jest opisane na tym schemacie i dalej nie równo mi pracował i kopcił siwym dymem.Ale jutro jeszcze raz od początku to sprawdzę według twego schematu może coś akurat przeoczyłem."Dzięk"i i jeszcze raz "Dzieki"http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/pu ... es/pub.gif
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 22:10 przez leń, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 41 gości