wymiana turbosprężarki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ralliart
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 00:26
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

wymiana turbosprężarki

Post autor: ralliart » pn paź 29, 2007 12:32

Witam.
Zastanawiam się nad wymianą turbosprężarki obecnie posiadam gerrett T2 jeśli bym nie znalazł takiej samej a była by przykładowo KKK K14 to pewnie nie podejdzie na kolektor wydechowy. Czy przy takich zmianach idzie bezproblemu wymienic poszczegolne czesci układu wydechowego. Wsporniki i wszytsko co sie z tym wiąże ? Czy jak brac inna turbosprężarke to wraz z kolektorem wydechowym itp ? Dzięki



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn paź 29, 2007 17:18

wszystko z 1.6td podejdzie plug & play, ten sam wydech, ten sam kolektor,

moga sie roznic lekko powrotem oleju i srednica rury do puszki filtra powietrza
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 17:20 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ralliart
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 00:26
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: ralliart » pn paź 29, 2007 17:40

zaprzal pisze:wszystko z 1.6td podejdzie plug & play, ten sam wydech, ten sam kolektor,

moga sie roznic lekko powrotem oleju i srednica rury do puszki filtra powietrza
Czyli wszystkie turbosprężarki maja takasamą podstawe itp Korzystajac z okazji Jakiej tubosprężarki byś nie polecał Rozumie ze temat rzeka bo czytałem ba ten temat Ale chciałbym poznac Twoje zdanie Bo dla każdego jest jakąs konkretna



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn paź 29, 2007 18:16

wszystkie z 1.6td sa dobre i sa pancerne :) generalnie k14 i t2 to sa te mniejsze - szybciej sie wkrecaja ale mniej pompuja, dobre na miasto.... a k24 i t3 to te wieksze, maja wiekszego laga ale sa lepsze na trase... czego bys nie kupil, bedzie ok... u siebie zmienilem mala t2 na wieksza k24 i jestem zadowolony


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ralliart
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 00:26
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: ralliart » pn paź 29, 2007 20:17

zaprzal pisze:wszystkie z 1.6td sa dobre i sa pancerne :) generalnie k14 i t2 to sa te mniejsze - szybciej sie wkrecaja ale mniej pompuja, dobre na miasto.... a k24 i t3 to te wieksze, maja wiekszego laga ale sa lepsze na trase... czego bys nie kupil, bedzie ok... u siebie zmienilem mala t2 na wieksza k24 i jestem zadowolony
dzięki za wyjaśnienie i swoją opinie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości