przepływomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

micha-ł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:04
Lokalizacja: Czarne

przepływomierz

Post autor: micha-ł » sob paź 27, 2007 16:03

Witam!!!
Mam uszkodzony przepływomierz silnik 1,9 tdi......
orginalnie jest pierburg
Czy musi byc załozony pierburg, czy moze być bosch lub jakis zamiennik??? Jeśli tak to jaki???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 27, 2007 16:05

bosha nie zalozysz hehe

natomiast w aso sprzedaja I2S i takiego mozesz szukac (pierburg kosztuje w IC ok 750 zl a I2S w ASO ok 475)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

micha-ł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:04
Lokalizacja: Czarne

Post autor: micha-ł » sob paź 27, 2007 23:09

narazie odłączyłem przewód od przepływomierza, bo był strasznie zamulony..... jeździ lepiej

czy moge jeździć jakis czasz z odłączonym przepływomierzem??? jakie są tego konsekwencje???

czy to jest ten przepływomiez i2s który pasuje????

http://moto.allegro.pl/item261458595_pr ... w_for.html
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 23:14 przez micha-ł, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 28, 2007 01:12

tak ale dla pewnosci spisz sobie nr ze swojego i podaj go sprzedawcy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

micha-ł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:04
Lokalizacja: Czarne

Post autor: micha-ł » ndz paź 28, 2007 09:08

a co z odłączonym przepływomierzem?? jaki to ma wpływ na użytkowanie auta??

czy ciągłe szybkie cykanie zaworu recyrkulacji spalin jest normalne???

I jeszcze jedno pytanie: jak powinny być podłączone odpowiednio przewody podciśnieniowe do zaworu recyrkulacji spalin i n75 chodzi mi o kolejność który przewód i skąd gdzie ma byc podłaczony?? tak chcę sprawdzić czy są dobrze podłączone :D
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 10:34 przez micha-ł, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 28, 2007 11:35

micha-ł pisze:a co z odłączonym przepływomierzem?? jaki to ma wpływ na użytkowanie auta??

czy ciągłe szybkie cykanie zaworu recyrkulacji spalin jest normalne???

I jeszcze jedno pytanie: jak powinny być podłączone odpowiednio przewody podciśnieniowe do zaworu recyrkulacji spalin i n75 chodzi mi o kolejność który przewód i skąd gdzie ma byc podłaczony?? tak chcę sprawdzić czy są dobrze podłączone :D
Nie powinno się nic dziać przy jeździe z odłączoną przepływką
Zawór EGR zaślep ..... N18 zostaw podłączone , ale zaślep tą karbowaną , metalową rurkę od EGR

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 11:36 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



micha-ł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:04
Lokalizacja: Czarne

Post autor: micha-ł » pn paź 29, 2007 11:40

czy odłączony przepływomierz ma wpływ na zurzycie paliwa???? czy tylko zmniejsza osiągi??

moze ktoś ma na zbyciu przepływomierz pierburg to chętnie kupie :chytry:
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 11:41 przez micha-ł, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn paź 29, 2007 12:16

micha-ł pisze:czy odłączony przepływomierz ma wpływ na zurzycie paliwa???? czy tylko zmniejsza osiągi
tez mnie to ciekawi bo u ojca tez przeplywka pada!


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 29, 2007 16:55

micha-ł pisze:czy odłączony przepływomierz ma wpływ na zurzycie paliwa???? czy tylko zmniejsza osiągi??
będzie mniej palił :P



micha-ł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 12, 2007 14:04
Lokalizacja: Czarne

Post autor: micha-ł » pn paź 29, 2007 19:49

to jest jakiś plus tego uszkodzenia :okej:



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn paź 29, 2007 21:05

micha-ł pisze:to jest jakiś plus tego uszkodzenia
czy ja wiem??tylko oszczednosc a ale mulenie jak w 1.0L
na odlaczonej przeplywce objezdzam ojca ibize (1.9 TDI ahu + box) moim golfem(1.9d 1Y) bez problemu


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości