Po wymianie popychaczy - czy silnik jest zajezdzony?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

camel25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 19:04
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Po wymianie popychaczy - czy silnik jest zajezdzony?

Post autor: camel25 » czw paź 25, 2007 20:01

Golf 1.9 TDI 110 PS AHF

Witam
Musialem wymienic popychacze z powodu tzw. "cykania".Slyszalem od niektorych mechanikow ze jezeli w TDI byly wymienianie popychacze tzn ze silnik juz jest dojechany.Co o tym sadzicie-czy faktycznie tak jest.Moj Golf ma najechane ponad 200 tys i od zakupu jakies dwa miesiace temu tylko to w nim robilem bo te cykanie bylo od kupna a tak to jak na razie nic sie nie dzieje,temperatura w porzadku,oleju nie bierze wszystko gra.

Co o tym sadzicie- czy fajtycznie tak jest ze jezeli popychacze byly wymieniane to silnik jest juz dojechany??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 20:41 przez camel25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: yosef99 » czw paź 25, 2007 20:28

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, oleju nie bierze, wszystko chodzi elegancko, więc sprawa jasna :grin: przecież w każdym silniku coś sie psuje więc nie stresuj sie tak :pub:



camel25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 19:04
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: camel25 » czw paź 25, 2007 20:34

Tak ale dlaczego musialem je wymieniac,dlaczego bylo "cykanie"??Co to spowodowalo??Silnik byl "katowany"wczesniej ze wyskoczyl ten problem?



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw paź 25, 2007 20:42

yosef99 pisze:nie stresuj sie tak
Popieram. Jeśli po wymianie ich nie słychać to w czym kłopot? :bajer:
Może ktoś wcześniej pojeździł na kiepskim oleju, czy cuś. :helm:
camel25 pisze:Moj Golf ma najechane ponad 200 tys
Pewnie przy takim przebiegu już siadają. Ja swoje też wymieniłem w tych okolicach w TDI, a w AUDI B4 2.0 na nagrzanym oleju też mi ze dwa cykają i też przełamałem 200 tys.
Wniosek jest taki: masz na następne 200 tys spokój. :bigok:
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 20:42 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » czw paź 25, 2007 20:52

dziwni cos te mechaniki od TDi walac takie teksty, albo tylko udaja ze sa takimi znawcami,albo po prostu szukaja pretekstow zeby naciagnac na koszta ale co tu dozo mowic :pub: oby nastepne 200tys ...........



camel25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 19:04
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: camel25 » czw paź 25, 2007 21:15

No troche mnie uspokoiliscie ale poczekam jeszcze, moze ktos posiada jeszcze wiedze na ten temat!
Dzieki



gonzo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn paź 04, 2004 20:41
Lokalizacja: krakoff
Kontakt:

Post autor: gonzo » czw paź 25, 2007 21:27

Witam mam mk4 tdi i mam 195000 z czego 150000 na programie 140 ps jakies 12000 temu wymieniałem szklanki przy okazji rozrzadu niczym sie nie stresuj poczytaj jest tego duzo na internecie takie maja +/- przebieg nawet w niektorych przypadkach podaja ze czeba wymenic wałek przy wymianie szklanek ale to zalezy ile i w jakim stanie miały przejechane wiec nic sie nie przejmuj a takich mechesow olej :)



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw paź 25, 2007 23:23

Niemcy zalecaja wymieniac szklanki po 100tys przebiegu....
ze u nas i 300tys sie jezdzi na jednym komplecie to inna bajka.
Ja tam w kazdym aucie jakie robilem zalecalem przy rozrzadzie powyzej 150tys km wymiane szklanek.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » śr paź 31, 2007 10:04

u mnie tez niby cos tam lekko cyka ale nic sie nie dzieje a zapierdala ladnie heh :) mam na szafie 250 tys :) mkIV ASV


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » śr paź 31, 2007 13:12

Mam to samo,przelotu jest 236km tez cos mi lekko cyka. Silnik ahf. U mnie cykanie jest slyszalne do 2 tys obr, pozniej go nie ma. camel25 jaki jest koszt wymiany popychaczy? Zastanawiam sie nad tym,ale nie wiem czy ma to sens, oleju nie bierze, chodzi ok.



arwam

Post autor: arwam » sob lis 03, 2007 20:11

Koszt wymiany 8-śmiu sztuk to około 160-180zł.
P.S. Cykać mogą również końcówki wtryskiwaczy co nie koniecznie oznacza potrzebę ich wymiany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości