Pomiar prądu dopływającego do świec

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt paź 23, 2007 13:44

można ,
można tez sprawdzić piszczałka w mierniku lub po prostu kabelkiem podać + na główke swiecy powinno zaiskrzyc a jesli nie m iskry to świeczka upalona :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » wt paź 23, 2007 14:09

W ten sposób sprawdzisz,a nie wiadobo bedzie czy świeca dobrze grzeje tylko tyle,ze ma przejście prądu.

[ Dodano: 23 Paź 2007 14:11 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6657


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt paź 23, 2007 19:06

twardy pisze:można tez sprawdzić piszczałka w mierniku lub po prostu kabelkiem podać + na główke swiecy powinno zaiskrzyc a jesli nie m iskry to świeczka upalona
nie tedy droga


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr paź 24, 2007 13:55

inspire pisze:twardy napisał/a:
można tez sprawdzić piszczałka w mierniku lub po prostu kabelkiem podać + na główke swiecy powinno zaiskrzyc a jesli nie m iskry to świeczka upalona

nie tedy droga
dlaczego?

Nie kazdy ma miernik , i nie kazdy umie sie nim posługiwać .
Zgadzam sie ze kabelkiem nie da sie sprawdzić na 100% czy świeca grzeje .
Ale mozna wykrecic świece i w kombinerkach (żeby sie nie papazyć) podłaczyc 12V , powinna sie w kilka sekund nagrzać.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » czw paź 25, 2007 08:34

Absolutnie nie!!!!
wpinajac szeregowo miernik uniwersalny spalis go na bank. w multimetrach nawet tych najlepszych jest ograniczenie pradowe do 10A. to raz. a dwa ze pomiar szeregowy takich pradow jest niewiarygodny. do takich zastosowan nadaja sie w praktyce tylko mierniki indukcyjne czyli tzn cegowe.


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości