Olej roślinny/rzepakowy w baku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Olej roślinny/rzepakowy w baku

Post autor: piotrekgal » wt paź 23, 2007 00:41

Czesc Wam, znajomy chce zaczac lac do swojego 1Zeta OR i mam pytanie czy ktos juz doswiadczal takich prob i moze dalej doswiadcza? jak zachowuje sie motor po ilus tam przejechanych kilometrach itd. Widzialem tu juz kilka tematow na ten temat ale mnie a wlasciwie kolege interesuje tylko jak jest w przypadku TDI 1Z.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 00:42 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » wt paź 23, 2007 02:25

Lej, lej, zycze powodzenia.
A tybys na zupkach chinskich chcial zyc codziennie?!



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt paź 23, 2007 06:59

piotrekgal pisze:TDI 1Z.
To tez silnik diesla czyli pojedzie (z własnego doświadczenia :grin: )
Nie ma co zaczynać nowego tematu o OR bo w tym temacie wszystko było juz powiedziane , wpisz OR w szukaj.
Zobacz to :dol:
http://www.ekoforum.pl/forum/viewtopic.php?t=12



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt paź 23, 2007 19:10

podgrzewacz na przewody i lato


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 23, 2007 19:29

SaNoN pisze:Lej, lej, zycze powodzenia.
A tybys na zupkach chinskich chcial zyc codziennie
probowales ze taki sceptycym?

cale zeszle lato przejezdzilem na OR, nawet 100% (zero ropy) ale to bylo lato, w zimie bez instalacji dwuzbiornikowej nie probuj nawet, chyba ze jakis malutki dodatek OR do ropy ale to wtedy i tak sie nie oplaca

w lecie jak najbardziej

rozbieralem ostatnio silnik to po jezdzie na OR nie bylo sladu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt paź 23, 2007 20:56

Ja tam jestem na NIE. z gów...a smalcu nie wycisniesz.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Zbyszek W.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 26, 2006 12:16
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: Zbyszek W. » wt paź 23, 2007 21:08

POLECAM PALIWKO O NAZWIE BIOESTER PRODUKOWANE PRZEZ RAFINERIE W TRZEBINI CENA 3,53 literek zawsze to taniej a autko jeździ aż miło.

POZDROWIONKA


zbyszek

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt paź 23, 2007 21:10

zwykla gnojowka jest po 3,60 wiec nie bardzo sie opyla


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Zbyszek W.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 26, 2006 12:16
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: Zbyszek W. » wt paź 23, 2007 21:16

co do ceny to od nastu dni jest 3,53 a czy lipa to historia osądzi


zbyszek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob sty 26, 2008 09:52

Odkopuje temat. Teraz jest 20 groszy różnicy pomiędzy zwykłym ON a bioestrem, więc zaczyna się opłacać, poza tym paliwko jest na 100% pozbawione gliceryny, to znaczy że jest bezpieczne dla silnika. Z mojego wrażenia wychodzi że silnik chodzi bardziej miękko na 40% połączeniu boestra z ON, bo tak miałem w baku.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob sty 26, 2008 14:14

BENITO pisze:Teraz jest 20 groszy różnicy pomiędzy zwykłym ON a bioestrem,
Na jakiej stacji ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

arwam

Post autor: arwam » sob sty 26, 2008 14:52

Adamm pisze:probowales ze taki sceptycym?

cale zeszle lato przejezdzilem na OR, nawet 100% (zero ropy) ale to bylo lato, w zimie bez instalacji dwuzbiornikowej nie probuj nawet, chyba ze jakis malutki dodatek OR do ropy ale to wtedy i tak sie nie oplaca

w lecie jak najbardziej

rozbieralem ostatnio silnik to po jezdzie na OR nie bylo sladu

Silnika czy zużycia silnika?

[ Dodano: 26 Sty 2008 13:53 ]
Adamm pisze:probowales ze taki sceptycym?

cale zeszle lato przejezdzilem na OR, nawet 100% (zero ropy) ale to bylo lato, w zimie bez instalacji dwuzbiornikowej nie probuj nawet, chyba ze jakis malutki dodatek OR do ropy ale to wtedy i tak sie nie oplaca

w lecie jak najbardziej

rozbieralem ostatnio silnik to po jezdzie na OR nie bylo sladu

Śladów silnika czy śladów zużycia silnika?
:)
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 15:15 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 26, 2008 16:13

zuzycia :P

silnik smiga nadal :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob sty 26, 2008 17:30

silnik smiga nadal :P
mój też i to nieżle :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 84 gości