Olej roślinny/rzepakowy w baku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Olej roślinny/rzepakowy w baku
Czesc Wam, znajomy chce zaczac lac do swojego 1Zeta OR i mam pytanie czy ktos juz doswiadczal takich prob i moze dalej doswiadcza? jak zachowuje sie motor po ilus tam przejechanych kilometrach itd. Widzialem tu juz kilka tematow na ten temat ale mnie a wlasciwie kolege interesuje tylko jak jest w przypadku TDI 1Z.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 00:42 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
To tez silnik diesla czyli pojedzie (z własnego doświadczenia )piotrekgal pisze:TDI 1Z.
Nie ma co zaczynać nowego tematu o OR bo w tym temacie wszystko było juz powiedziane , wpisz OR w szukaj.
Zobacz to
http://www.ekoforum.pl/forum/viewtopic.php?t=12
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
probowales ze taki sceptycym?SaNoN pisze:Lej, lej, zycze powodzenia.
A tybys na zupkach chinskich chcial zyc codziennie
cale zeszle lato przejezdzilem na OR, nawet 100% (zero ropy) ale to bylo lato, w zimie bez instalacji dwuzbiornikowej nie probuj nawet, chyba ze jakis malutki dodatek OR do ropy ale to wtedy i tak sie nie oplaca
w lecie jak najbardziej
rozbieralem ostatnio silnik to po jezdzie na OR nie bylo sladu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 12:16
- Lokalizacja: Trzebinia
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 12:16
- Lokalizacja: Trzebinia
- Kontakt:
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Odkopuje temat. Teraz jest 20 groszy różnicy pomiędzy zwykłym ON a bioestrem, więc zaczyna się opłacać, poza tym paliwko jest na 100% pozbawione gliceryny, to znaczy że jest bezpieczne dla silnika. Z mojego wrażenia wychodzi że silnik chodzi bardziej miękko na 40% połączeniu boestra z ON, bo tak miałem w baku.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Adamm pisze:probowales ze taki sceptycym?
cale zeszle lato przejezdzilem na OR, nawet 100% (zero ropy) ale to bylo lato, w zimie bez instalacji dwuzbiornikowej nie probuj nawet, chyba ze jakis malutki dodatek OR do ropy ale to wtedy i tak sie nie oplaca
w lecie jak najbardziej
rozbieralem ostatnio silnik to po jezdzie na OR nie bylo sladu
Silnika czy zużycia silnika?
[ Dodano: 26 Sty 2008 13:53 ]
Adamm pisze:probowales ze taki sceptycym?
cale zeszle lato przejezdzilem na OR, nawet 100% (zero ropy) ale to bylo lato, w zimie bez instalacji dwuzbiornikowej nie probuj nawet, chyba ze jakis malutki dodatek OR do ropy ale to wtedy i tak sie nie oplaca
w lecie jak najbardziej
rozbieralem ostatnio silnik to po jezdzie na OR nie bylo sladu
Śladów silnika czy śladów zużycia silnika?
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 15:15 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 84 gości