Zapalił w -10 przy 2 sprawnych świecach to chyba nieźle co ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sty 27, 2007 14:36

no i dlatego wlasnie pytam jak to jest ze wtryski siadaja od niegrzejacych swiec :hmm: nie mam wystarczajacej wiedzy dlatego draze temat. po jakim czasie siadaja?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob sty 27, 2007 15:22

Moje autko 2 lata temu przy -25st paliło na 1 świecy żarowej , owszem trzeba było krecic rozrusznikiem 3s. ale nie dłużej i załapywał. Ociepliło sie do -5st. i załapywał za 1 zabkiem i tak zostawiłem. Po 2 dniach cos mnie pokorciło, sprawdzam a tam tylko 1 świeca żarowa sprawna- wszystkie jeszcze orginał VW. Kolega mówi, ze ten silniczek to rewelka- pali jak TDI bez świec. Kupiłem takie same i do 2 lat tylko dotknę rozrusznikiem i pali jak malina. Jak dobra kompresja to autko da rade. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » sob sty 27, 2007 17:41

moim skromnym zdaniem, należy przyjąć do wiadomości, że silnik jest w dobrym a nawet w bardzo dobrym stanie, jednak nie należy sie chwalić, że ma sie padniete swiece i ze sie jezdzi na nich, bo to kwalifikuje do sposobu myslenia jak w kabarecie TEY... "kolo sie urwalo... co, ze sie urwalo... nie lepiej powiedziec ze 3 sa dobre..." Jak wiemy ze cos sie zuzylo to wymieniamy a nie czekamy... najczesciej na wiekszy remont :bajer: pzdr :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob sty 27, 2007 21:34

No w drugą stronkę z tego co pamiętam też jest zależność... jak znajdę jeszcze raz ten materiał to napisze.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw lut 01, 2007 13:07

Mi się wydaje, że działa to w jedną stronę tzn zły wpływ lejącego wtrysku na świecę.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt paź 23, 2007 11:30

Wymiana świec to masakra, ale przy wprawie da się to zrobić w jakąś godzinę. Mówię o wariancie z wykręceniem przewodów wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy, bo ekwilibrystą nie jestem. Nie warto męczyć silnika bez świec, bo się zajeżdża rozrusznik i akumulator. Mnie po takich wariacjach bez świec poszedł pasek klinowy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt paź 23, 2007 19:09

moj aaz palil bez swiec przy 0 a dowiedzialem sie o tym jak mial problemy z odpaleniem przy -, sprawdzilem a tam wszystkie spalone , mial nalatane 220tys


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości