Od pewnego czasu jestem właścicielem Golfika i zaraz po zakupie naprawiano mi rurę wydechową tzn. rura katalizatora była przepalona więc wycieli mi ją i wstawili nową. Od tego momentu tak mi się wydaje po przekroczeniu 3000 obr auto wchodzi w tryb awaryjny i auto traci moc.Po ponownym uruchomieni jest oki ale tylko do ponad 3000 obr. Komp pokazuje mi błąd przeładowania turbiny(17965). Zastanawiam się czy przy wspawywaniu nowej rury w katalizator zagłęboko jej nie osadzili? Ponieważ może to powodować przypychanie katalizatora ,a zarazem przekroczenie ciśnienia doładowania????
Co o tym myślicie????
A może to zapieczona kierownica Turbiny?
Katalizator czy kierownica turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
raczej watpilwa sprawa z tym katem bo wtedy zawor by wysterowal kierownicami tak by spaliny omijaly wirnik, chyba ze masz zator w wydechu to moze Ci cisnienie rosnac ale w wydechu
wg mnie to moze byc cos ze sterowaniem turbiny lub z kierownicami
wg mnie to moze byc cos ze sterowaniem turbiny lub z kierownicami
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Tylko że Ci wachowcy tą rurę wepchneli na jakieś może 2 cm w katalizator????Adamm pisze:raczej watpilwa sprawa z tym katem bo wtedy zawor by wysterowal kierownicami tak by spaliny omijaly wirnik, chyba ze masz zator w wydechu to moze Ci cisnienie rosnac ale w wydechu
wg mnie to moze byc cos ze sterowaniem turbiny lub z kierownicami
Dlatego się zastanawiam czy to nie powoduje zawirowań spalin a zarazem wzrost ciśnienia w układzie wydechowym????
Zobacz kolego czy masz za duze czy za male cisnienie....
Za male to moze byc przytkany wydech albo lezace podcisnienia.
Za duze to raczej kierownice lub zapieczony mieszek...
Za male to moze byc przytkany wydech albo lezace podcisnienia.
Za duze to raczej kierownice lub zapieczony mieszek...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości