Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

magkub
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 09:38
Lokalizacja: Warmia

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu

Post autor: magkub » pt paź 19, 2007 10:38

Wie ktoś może jaki jest koszt wymiany paska rozrządu w VW Passat B51 .9 TDI z 1997 roku. Słyszałem opinię, że aby wymienić pasek trzeba zciągać chłodnicę.
Prawda to czy nie. Czy to prawda że koszt to około 1500 zł.
proszę o podpowiedź.
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 17:13 przez magkub, łącznie zmieniany 2 razy.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt paź 19, 2007 11:52

wiesz co chlodnice sciaga sie po to zeby byl latwiejszy dostep. Znajomy mechanik tak samo robil w adu A4 jest tam ten sam silnik i tak samo ustawiony. ale taki koszt to chyba troche przesadzony. w serwisie moze tyle kosztowac.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt paź 19, 2007 16:49

o ile pamietam to gość o nicku SoftRM z grupy opolskiej mówił mi że za częsci dał 700 zł a robocizna to już inny temat i cena zależy od warsztatu ale myslę ze 250 - 350 zł to max.
najlepiej udeż do niego bezpośrednio i sie dowiedz
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 16:50 przez misiek, łącznie zmieniany 2 razy.


:-k ...

toomii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 19:52
Lokalizacja: turek

Post autor: toomii » pt paź 19, 2007 22:06

u mnie cena czesci 530zl, robocizna 250. ale oczywiscie rozne rejony kraju i rozne ceny.



Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » sob paź 20, 2007 11:02

Robiłem rozrząd w zeszły weekend... części ~550 /w tym dodatkowo filtr paliwa i oleju/ robocizna 250zł. 40km od W-wy



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » sob paź 20, 2007 12:27

Kolego, casły zestaw rozrządu z SKF u mnie w hurtowni to około 320 zł , mogę Ci takie coś kupić i wysłać jeśli byś chciał, tylko musialbym mieć dokładne dane silnika.

Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 12:38 ]
Albo taki zestaw pasek Gates 81 zł, napinacz SKF 140 zł, rolka SKF 102 zł razem 323 zł.

Jak bys był zainteresowany chętnie Ci pomogę.



magkub
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 09:38
Lokalizacja: Warmia

Post autor: magkub » sob paź 20, 2007 22:21

A tą chłodnice to też trzeba zwalać aby wymienić ten cholerny pasek?



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » sob paź 20, 2007 22:36

Moze nie trzeba, ale mysle ze latwiej jest to wszystko rozkrecic niz bawic sie od gory. aha co do chlodnic to tak jak pisalem jak widzialem w audi a4 wymiane to zdjeli chlodnice wody calkowicie a klimy nie odpinali zeby nie rozszczelnic, zostala na przewodach. zajelo im to z 5 godzin wiekszosc robili we 2. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rytlo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw gru 21, 2006 22:57
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Rytlo » ndz paź 21, 2007 23:27

Ja w sobote robilem u siebie w tdi 1z. Z tego co wiem to jest ten sam napinacz i pasek. Za rolke (INA), napinacz (INA) i pasek (GETS czy jak to sie tam pisze) zaplacilem 230zl w sklepie a wymienilem sam z pomoca ojca (tzn ojciec z moja pomoca:) ale w golfie chlodnicy nie dotykalismy, ale jak ojciec robil w passacie to zdejmowal



magkub
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 09:38
Lokalizacja: Warmia

Post autor: magkub » śr paź 24, 2007 09:55

A który zestaw lepszy INA czy SKF chodzi mi o to który jest mniej awaryjny cena nie wchodzi w grę.



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » śr paź 24, 2007 13:03

Na rownym poziomie. INA szla na pierwszy strzal i wiele czesci w naszych VW ma ta nazwe.



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » śr paź 24, 2007 14:15

sowizdrzal pisze:A tą chłodnice to też trzeba zwalać aby wymienić ten cholerny pasek?
nie trzeba i sie nie robi

odkrecaz zdezak przedni
przestawiasz przedni pass, loncznie z chlodnicami, w pozycje servisowa
robisz rozrzad

cala operacja w passacie ( w audi a4 tak samo bo to identyczne rozwiazanie) to ~3-3,5h


pozdr.
voss

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 226 gości