Rezerwa paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

waste
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lip 31, 2007 11:48
Lokalizacja: Leeds

Rezerwa paliwa

Post autor: waste » śr paź 17, 2007 09:46

WiTAJCIE

PODCZAS OSTATNIEJ POGAWEDKI O WOZACH Z SILINKIEM DIESLA DOWIEDZIALEM SIE JAKO MLODY POSIADACZ TAKIEGOZ AUTA O TYM IZ NIE POWINNO SIE DOPROWADZAC DO ZASWIECENIA SIE KONTROLIK REZERWY PALIWA. PONOC NIE JEST TO ZBYT DOBRE DLA WYTRYSKIWACZY PONIEWAZ PRZY NISKIM POZIOMIE ROPY, NA DNIE ZBIORNIKA PALIWA OSADZA SIESYF, BRUD, KTORY NASTEPNIE "IDZIE" DO WTRYSKIWACZY. PROSZE NAPISZCIE JAK TO W KONCU JEST:) DZIEKI WIELKIE POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 17:55 przez waste, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr paź 17, 2007 09:54

Z tego co mówisz to moze być prawda, a ponad to problem jest jeszcze tego typy, że gdy wchodzisz w zakręt i ta resztka paliwa przelawa CI sie w zbiorniku to przez jakiś czas pompa paliwa pracuje na sucho, a czym to na dłuższą metę grozi, chyba wiesz


Obrazek

vagin5

Post autor: vagin5 » śr paź 17, 2007 10:39

to przez jakiś czas pompa paliwa pracuje na sucho
a jakim to niby cudem silnik pracuje jeśli pompa pracuje na słucho??? jeśli pompa pracuje na słucho to znaczy że nie podaje paliwa na wtryski ponieważ nie wytwarza ciśnienia! a co za tym idzie silnik też nie pracuje hehe
REZERWY PALIWA. PONOC NIE JEST TO ZBYT DOBRE DLA WYTRYSKIWACZY PONIEWAZ PRZY NISKIM POZIOMIE ROPY, NA DNIE ZBIORNIKA PALIWA OSADZA SIESYF, BRUD, KTORY NASTEPNIE "IDZIE" DO WTRYSKIWACZY.

Jeśli tak faktycznie by było to jak i na pełnym to tak ina pustym zbiorniku ryzyko zaciągnięcia tego "syfu" z dna zbiornika by było realne, ponieważ smog w zbiorniku paliwa jest właśnie umieszczony na dnie zbiornika hehe a raczej nie co po nad dnem zbiornika tak że i jedna i 2 teoria to wymysły ludzi mających blade pojęcie o autach.

Pozdrawiam



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr paź 17, 2007 17:57

waste nie umiesz pisac z wylaczonym capslockiem? Po co te krzyki?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » śr paź 17, 2007 18:15

vagin5 pisze:Cytat:
to przez jakiś czas pompa paliwa pracuje na sucho


a jakim to niby cudem silnik pracuje jeśli pompa pracuje na słucho??? jeśli pompa pracuje na słucho to znaczy że nie podaje paliwa na wtryski ponieważ nie wytwarza ciśnienia! a co za tym idzie silnik też nie pracuje hehe
dokldanie... jest przeciez jeszcze filtr paliwa w ktorym jest paliwo i nawet jesli chwilami nic nie zaciaga ze zbiornika to jest jeszcze we filtrze


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » czw paź 18, 2007 20:43

vagin5 pisze:a jakim to niby cudem silnik pracuje jeśli pompa pracuje na słucho??? jeśli pompa pracuje na słucho to znaczy że nie podaje paliwa na wtryski ponieważ nie wytwarza ciśnienia! a co za tym idzie silnik też nie pracuje hehe
mowimy o pompie w baku


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

vagin5

Post autor: vagin5 » pt paź 19, 2007 00:05

zdaje się że jest smarowana właśnie paliwem, ale w przypadku pompy rozdzielaczowej ni ma jakich kolwiek obaw, w przypadku PD zależy gdzie jest umieszczona pompa niskiego ciśnienia. ale przewaznie jesli się zapali rezerwa to każdy myślący czlowiek jedzie na stację, a w zbiorniku jest jeszcze tyle paliwa że owa pompa jest za pewne bezpieczna.Zasadniczo tylko kretyn jedzie samochodem tak sługo aż zgaśnie. jak żyję to jeszcze ani razu Mi się paliwo nie skończyło.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt paź 19, 2007 00:07

vagin5, żeby pompa paliwa w zbiorniku chwilowo pracowała na sucho wcale nie musi być prawie sucho w baku paliwo w baku nieraz ostro sie przelewa na zakrętach


Obrazek

vagin5

Post autor: vagin5 » pt paź 19, 2007 00:21

ale oznaczalo by to zapowietrzenie ukladu, a konstruktor za pewne to przewidział, ba nawet w każdej instrukcji opisują by przy palącej się rezerwie natychmiast zatankować auto po co, dla przyjemności tankowania czy moze po to by układ się nie zapowietrzył?

z twojej teorii można wywnioskować że w silniku olej robi to samo co paliwo w zbiornikuna zakrętach działa na nie go siła odśrodkowa, a jednak nadal jest utrzymywane jest ciśnienie. konstrukcja na to nie pozwala, tak samo jest też z paliwem świecąca się księgowa oznacza to samo co namiarce oleju dollny stan oleju tzn. trzeba uzupełnić paliwo/olej bo jeśli nie to coś szlak trafi.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt paź 19, 2007 00:25

vagin5 sprawa oleju na miarce, a paliwa w baku to zupełnie co innego. Z resztą nie chce mi sie dyskutować na ten temat, bo koledzy wyżej już napisali co i jak


Obrazek

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pt paź 19, 2007 15:30

paja pisze:vagin5 sprawa oleju na miarce, a paliwa w baku to zupełnie co innego
dokladnie...mi sie zawsze wydawalo ze kontrolka rezerwy jest po to aby informowala ze konczy ci sie paliwo i trzeba zatankowac zeby nie stanac na trasie a nie po to ze cos sie zatrze


Pozdrawiam Bizak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości