brak mocy po wymianie paska i pompy silnik sb

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bamberas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 15, 2007 22:33
Lokalizacja: oświęcim

brak mocy po wymianie paska i pompy silnik sb

Post autor: Bamberas » pn paź 15, 2007 23:07

Witam wszystkich użytkowników forum.
Mam problem z moim klekotem autko ma silnik sb musiałem wymienić pompe bo orginał zaczoł przeciekać. założyłem pompe 068 130 109 S jest troche inna niż ta od sb (niema układu podnoszacego obroty)silnik po wymianie zapalił bez problemu ale wyciągnięcie cięgna przyspieszacza niedaje żadnej reakcji,auto niema mocy jedzie jak wolnossące i kopci.Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?? mam wrażenie że silnik pracuje trche za twardo. czy wystarczy regulacja konta wyprzedzenia wtrysku czy trzeba podkręcić dawke paliwa?.jest jeszcze jedna opcja wymieniłem w starej pompie oring uszczelniający sekcje tłoczącą i moge założyc starą pompe tylko czy po takiej naprawie musze pompe regulować na stole czy wystarczy tylko regulacja konta wyprzedzenia wtrysku (nie ruszałem żadnych śrub regulacyjnych)?
pozdrawiam Bamberas



arwam

Post autor: arwam » pn paź 15, 2007 23:27

Jeśli dobrze pokombinujesz to bez ruszania góry pompy też można zmienić oring pod głowiczką.
żamocuj pompę w imadle (DELIKATNIE!!!!!!!!!!) do góry sekcją tłoczącą i ją odkręć, potem tylko trochę gimnastyki przy składaniu nie może ci wypaść żadna podkładka ani sprężynka bo jak odpalisz silnik na tej pompie a nie wszystko będzie siedziało jak potrzeba to pompa powędruje na szrot.
a co do konta wyprzedzenia wtrysku to spróbuj go nieco opóźnić, dawki raczej nie ruszaj jeśli silnik kopci na czarno to znaczy że ma za dużo paliwa a za mało powietrza.
Spróbuj pod ciągnąc ciśnienie doładowania.
Powodzenia.



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt paź 16, 2007 14:57

Co to jest kont?


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Bamberas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 15, 2007 22:33
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: Bamberas » wt paź 16, 2007 19:21

dzisiaj sprawdziłem ustawienie rozrządu i wszystkie znaki pasują więc albo kąt wyprzedzenia wtrysku albo padnięta pompa.
pytanie jak duży wpływ na moc osiągana przez silnik ma kąt wyprzedzenia wtrysku ??



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt paź 16, 2007 20:29

Masz w tej pompie grzybek na górze tak, jak w starej? Do niego idzie wężyk z kolektora ssącego.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Bamberas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 15, 2007 22:33
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: Bamberas » wt paź 16, 2007 21:52

ma grzybek od starej różni sie tylko brakiem układu podnoszącego obroty na "ssaniu"pozatym silnik kreci sie na niej poza czerwone pole obrotomierza ale niestety niema mocy jedzie jakby niemiał turbo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości