wskażnik ciśnienia doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wskażnik ciśnienia doładowania
witam serdecznie mam pytanko jak podłączyć wskażnik cisnienia doładowania
mam silnik 2.5 tdi
podłączyłem pod ten przewód co idzie od spręzarki do zaworu i pokazuje mi podćisnienie..
jak dodam gazu to wskazówka ide w górę tzn bliżej zera ale nie wychyli sie ponad zero
u mnie powinno pompowac do około 1,5 bara
w czym problem może ktoś pomoże
mam silnik 2.5 tdi
podłączyłem pod ten przewód co idzie od spręzarki do zaworu i pokazuje mi podćisnienie..
jak dodam gazu to wskazówka ide w górę tzn bliżej zera ale nie wychyli sie ponad zero
u mnie powinno pompowac do około 1,5 bara
w czym problem może ktoś pomoże
www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
Może podłączyłeś do przewody co idzie z filtra do turbiny? Tam jest prędzej podciśnienie. Podłącz sobie gdzieś w okolicy kolektora dolotowego. Jesli byś miał cały czas podciśnienie zamiast ciśnienia tzn że turbo ci chyba nie pracuje...
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Jeśli podłączyłeś tak jak napisałeś to powinno być dobrze. Wskaźnik powinien być podłączony między sprężarką i kolektorem dolotowym. Podciśnienie w pracującym silniku to żecz normalna, ale jeśli jest turbina i jedziesz (bo na postoju turbina włączy się przy wysokich obrotach bo turbina załącza się w zależności od obciążenia a nie obrotów) i wykazuje podciśnienie to znaczy że turbina nie działa
pozdrowienia el Kopyto
a więc sprawa polega na tym że jak pisałem jest jeden węzyk aluminiowy i jeden gumowy ...widocznie ten aluminiowy powinien byc ciśnieniowy a silnik jest 5 cylindrowy dzieki za odpoqwiedziel Kopyto pisze:Jeśli podłączyłeś tak jak napisałeś to powinno być dobrze. Wskaźnik powinien być podłączony między sprężarką i kolektorem dolotowym. Podciśnienie w pracującym silniku to żecz normalna, ale jeśli jest turbina i jedziesz (bo na postoju turbina włączy się przy wysokich obrotach bo turbina załącza się w zależności od obciążenia a nie obrotów) i wykazuje podciśnienie to znaczy że turbina nie działa
www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
Turbo nie "włącza się"! Turbo pracuje cały czas. Ciśnienie wzrasta wraz z obrotami i przyciśnięciem gazu, nie jak są obroty to się uruchamia i pracuje...el Kopyto pisze:Jeśli podłączyłeś tak jak napisałeś to powinno być dobrze. Wskaźnik powinien być podłączony między sprężarką i kolektorem dolotowym. Podciśnienie w pracującym silniku to żecz normalna, ale jeśli jest turbina i jedziesz (bo na postoju turbina włączy się przy wysokich obrotach bo turbina załącza się w zależności od obciążenia a nie obrotów) i wykazuje podciśnienie to znaczy że turbina nie działa
Ostatnio zmieniony sob paź 13, 2007 17:26 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
W każdym pracującym silniku spalinowym występuje podciśnienie w dolocie, a jeśli silnik jest w jakiś sposób doładowany (mechanicznie czy turbo) to po pokryciu podciśnienia dopiero występuje nadciśnienieuysy pisze:Napisane jest też, że w kolektorze diesla występuje podciśnienie
Tak pracuje cały czas, Chodziło mi o to że zauważalne na zegarze czyli zwiękaszające swoje obroty (włączające się) jest uzależnione od obciążenia silnika (turbodoładowanie, bo doładowanie mechaniczne (kompresorowe) wzrasta wraz z obrotami. Wystarczy spojrzeć na manometr i na poszczególnych biegach zobaczyć przy jakich obrotach wskazuwka zacznie pokazywać nadciśnienie (na niskich biegach wskazówka ruszy się przy wyższych obrotach niż na biegach wyższych)adam16v pisze:Turbo nie "włącza się"! Turbo pracuje cały czas. Ciśnienie wzrasta wraz z obrotami i przyciśnięciem gazu, nie jak są obroty to się uruchamia i pracuje...
pozdrowienia el Kopyto
A dlaczego bzdurą jest twierdzenie, że koń ma 8 nóg??el Kopyto pisze:Dlaczego bzdura?
Po prostu w większości diesli podciśnienie nie występuje bo nie ma powodu (oporów na dolocie). Oczywiście czasem może być inaczej ale to nijak nie jest "każdy silnik spalinowy" Jeśli chodzi o ssaki to opór filtra może powodować pomijalnie małe podciśnienie ale w TD pod warunkiem, że sprężarka nie jest 2x za duża MAP będzie zawsze większe niż atmosfera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości