Mam problem z odpalaniem jak jest zimno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » sob paź 13, 2007 16:50

Nie dawno sparawdzilem swiece odlaczylem jedna i podlaczylem pod plus akum. i nic... pozniej ja wyjelem zeby zobaczyc czy trybi tez nic... czyli do wymiany wszystkie... byc moze jakos lapie zaplon ale moze na jednej swiecy jak jest cieplo... a na takie zeczy chyba nie ma co zalowac pieniadzy... chyba trzeba kupic jakies konkretne... i jeszcze jak spojzalem na jedna z swiec to jeszcze siedziala orginalna niemiecka a pojazd ma prawie 17lat... no to juz pora na nie...



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 14, 2007 08:00

to czas na wymianę świec wysłużyły swoje jak Ci mogę doradzić to kup boscha lub beru te świece są moim zdaniem bardzo trwałe i skuteczne sam na takich używam koszt na allegro to około 22 zł. za sztukę Powodzenia jak Ci pomogłem to się cieszę a Ty w zamian możesz mi przyznać punkt.Miłej jazdy i szerokiej drogi


zen

Ciri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 25, 2007 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ciri » ndz paź 14, 2007 16:59

sie ma i jak udało wam się ten problem rozwiązać? bo ja mam dokładnie tak samo
jest ciepło - zero problemów z odpaleniem, po nocy gdy temperatura spada poniżej 10 stopni już się pojawia problem'\

silnik 1,6 TD

objawy identyczne
filtr paliwa wymieniony na nowy
świece również choć rok temu
i nie ma zielonego pojęcia co to może byc



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 14, 2007 18:25

Kolego Ciri sprawdź świece czy grzeją bo to są objawy wykazujące braku grzania sprawdź pierw czy przychodzi napięcie na świece a jak się upewnisz że ono jest to sprawdź po kolei wszystkie tak jak opisałem wyżej napisz o pomiarach Pozdrawiam


zen

Awatar użytkownika
krzysvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr mar 14, 2007 08:37
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krzysvw » ndz paź 14, 2007 20:59

djbolek: A czy podczas odpalania auta zauważasz w lusterku siwy dym ??



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 14, 2007 21:05

jak silnik chodzi po uruchomieniu to zawsze bedzie dymek wieksza dawka idzie a po nocy para wychodzi z tłumika


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 14, 2007 21:08

Cos widac jakis bialy dymek z tyłu... co to moze oznaczac ...?



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 14, 2007 21:11

biały to ogrzany płyn nie ubywa ci płynu chłodzacego


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 14, 2007 21:15

nie nie ubywa... stan jest taki sam.... to mam tylko taki objaw jak jest zimny i pierwszy raz go odpalam na zimno....



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » ndz paź 14, 2007 22:05

ja mam iskry 2 sezon i odpukac nie mam problemow a tanszych juz nie ma, z tego co piszecie ze macie pecherzyki powietrza to proponuje wymienic przewody namiarowe, mialem u siebie to samo po wymianie przewodow beble powietrza znikly, jak nie pali w niskich temp to na 95% zawsze sa swiece w dieslu!!!
pzdr

[ Dodano: 14 Paź 2007 22:07 ]
chodzilo mi o przewodny nadmiarowe :bajer:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 14, 2007 23:35

może po prostu masz wodę w paliwie u mnie to samo z tym że jak jest więcej paliwa tak z pół baku to problemu nie ma.
A na przyspieszacz jak reaguje?
Ostatnio zmieniony ndz paź 14, 2007 23:36 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » pn paź 15, 2007 09:40

U mnie jest oki na przyspieszaczu.... czasami jak jes cieply to lepiej pali na przyszpieszaczu niz normalnie... ale tak jest oki z nim... a co do przewodu od nadmiaru zauwazylem ze wlasnie mam lipny juz spruchnialy i takze sie zgodze z tym ze to jest ta wina.... ze zapowietrza sie czasami...



Ciri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 25, 2007 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ciri » pn paź 15, 2007 10:40

no ja wymieniłam filtr paliwa i dzisiaj z marszu za pierwszym razem zapalił:)
normalnie super
a co lepsze to to że ten filtr był z rok temu wymieniany
ciekawa więc jestem co my do baku lejemy
...
dzisiaj zaś jadę po ten cały dodatek do ropy i zobaczymy :grin:
dzieki wielkie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości