brak mocy przy 3000 obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sebakop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob paź 06, 2007 17:57
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebakop » ndz paź 07, 2007 16:15

rob555 pisze:Notlauf to w 90% problem mechaniczy i wymiana zaworka raczej nie rozwiarze problemu. Trzeba wyczyscic kierownice spalin lub doprowadzic do porzadku uklad podcisnieniowy sterujacy nimi.
dzięki czyli chyba czeka mnie czyszczenie kierownic spalin bo układ podciśnieniowy mam już dokładnie przejrzany.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 23:08 przez sebakop, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
v122
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 31, 2007 12:05
Lokalizacja: Broniszew
Kontakt:

Post autor: v122 » pn paź 08, 2007 22:14

dolanczam sie do tematu u mnie jest cos podobnego tylko ze od 2.500 obrotow zaczyna buczeć i im wyższy bieg tym bardziej odczuwalne jest falujące przyspieszanie na biegu 4 i 5 to jest juz strasznie mułowaty. silnik to 1Z



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt paź 09, 2007 10:19

sebakop pisze: Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.
Ty wez auto od tego idioty....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 09, 2007 10:41

rob555 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.

hehe owszem dostaje mniejsza dawke paliwa po to zeby wyhamowac turbine mniejasza iloscia spalin ale tylko do ponownego odpalenia auta (o ile znow nie zlapie bledu)

posluchaj kolegi wyzej i uciekaj od tego "speca"


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt paź 09, 2007 11:21

Adamm pisze:rob555 napisał/a:
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.



hehe owszem dostaje mniejsza dawke paliwa po to zeby wyhamowac turbine mniejasza iloscia spalin ale tylko do ponownego odpalenia auta (o ile znow nie zlapie bledu)

posluchaj kolegi wyzej i uciekaj od tego "speca"
_________________
czego to Ci pseudo mechanicy nie wymyślą żeby tylko ograbić nas z kasy ,
najlepiej po koleji wymieniać co się da aż trafi w końcu na wadliwy zaworek .
Mi raz chcieli robić remont silnika (bo kopcił) a trzeba było ustawic dawke paliwa na gażniku innym razem jak miałem dziure w dolocie to od razu brali sie za turbine :goof:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr paź 10, 2007 20:50

mam problem a dokładniej moj tatuś...dzien wczesniej ostro przykatowal Golfa 3 1.9 TDi Ahu... teraz nie moze przekroczyc 120km/h na 5 biegu... gaz w podłoge ale zero reakcji...przegazówa do konca obr i wszystko ok jak to zwykle ale znowu przy 120km/h nic...na luzie przy 4000obr dymi no ale to chyba normalne przy 190tys...prosze o pomoc help....wrazie czego GG 10843035


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 10, 2007 23:47

PiotrusVW, idzie info na GG


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » sob paź 13, 2007 13:42

dzisaj wylukałem że wężyk od turbo jest urwany...troche skrócilem i załozyłem zobaczymy co bedzie... :chytry:


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » sob paź 13, 2007 14:37

Problem który tu wszyscy opisują to na 99% zapieczone kierownice spalin. Żeby to sprawdzić najlepiej podłączy auto pod Vag-com i sprawdzić blok 10 i 11 w teście dynamicznym na 4 biegu. Jeśli turbina przeładowuje powyżej 2000Mbar, po około 5 sekundach komputer przechodzi w tryb awaryjny żeby jej nie uszkodzić. Powodem zapieczenia kierownic jest zbyt delikatne jeżdżenie autem. Żeby się przed tym uchronić warto czasem auto na 4 i 5 biegu pogonić do ponad 4000 tyś obrotow.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

sebakop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob paź 06, 2007 17:57
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebakop » pn paź 15, 2007 21:30

jarol2002 pisze:Problem który tu wszyscy opisują to na 99% zapieczone kierownice spalin. Żeby to sprawdzić najlepiej podłączy auto pod Vag-com i sprawdzić blok 10 i 11 w teście dynamicznym na 4 biegu. Jeśli turbina przeładowuje powyżej 2000Mbar, po około 5 sekundach komputer przechodzi w tryb awaryjny żeby jej nie uszkodzić. Powodem zapieczenia kierownic jest zbyt delikatne jeżdżenie autem. Żeby się przed tym uchronić warto czasem auto na 4 i 5 biegu pogonić do ponad 4000 tyś obrotow.
ale czy przy 90KM są kierownice spalin?
nie wiem co mam robić. Mam wymieniony N-75 i wszystkie wężyki pomiędzy tym zaworem a turbiną.



pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » śr paź 17, 2007 21:14

jarol2002 pisze:Problem który tu wszyscy opisują to na 99% zapieczone kierownice spalin. Żeby to sprawdzić najlepiej podłączy auto pod Vag-com i sprawdzić blok 10 i 11 w teście dynamicznym na 4 biegu. Jeśli turbina przeładowuje powyżej 2000Mbar, po około 5 sekundach komputer przechodzi w tryb awaryjny żeby jej nie uszkodzić. Powodem zapieczenia kierownic jest zbyt delikatne jeżdżenie autem. Żeby się przed tym uchronić warto czasem auto na 4 i 5 biegu pogonić do ponad 4000 tyś obrotow.
Mam ten sam problem!!!!Co zrobić z tą kierownicą czy można to naprawić samemu i w jaki sposób????Słyszałem że trzeba regrnerować turbinę?



NINJA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: NINJA » śr paź 17, 2007 21:43

o
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 21:32 przez NINJA, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
v122
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 31, 2007 12:05
Lokalizacja: Broniszew
Kontakt:

Post autor: v122 » śr paź 17, 2007 22:27

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
opcja "szukaj" sie kłania.

a czyszczenie to gdzies czytałem na forum ze około 250zł(samemu tez można)
90KM nie maja kierownicy spalin przynajmniej mój :grin:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 18, 2007 00:35

wyczyszczenie turbo to zaden problem, wiecej babrania z wyjeciem go :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 113 gości