Mam problem z odpalaniem jak jest zimno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Mam problem z odpalaniem jak jest zimno

Post autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 08:20

Witam mam problem GOLF II TD 1,6 przy odpalaniu jak jest temperatura jest około 0 stopni.... przyuważyłem ze jak by ropa sie cofała i z lekka nie może zaciągnąć jej, po dłuższym kręceniu to zaciągnie i jest dobrze... zauważyłem jak jest zimno.... a na mrozach to jeszcze dłużej... co to może być... ? Czy to nie szczelność pompy wtryskowej czy filtr paliwa coś blokuje...? :otepienie:
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:40 przez djbolek, łącznie zmieniany 1 raz.



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 09:09

witam sprawdz świece czy grzeją a kiedy zmieniałeś filtr paliwa bo powinno się wymieniać co 30 tys


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 09:17

Świece chyba sa dobre... bo jak jest powyżej 10st to od pierwszego razy odpala.... tylko tak jak by paliwo sie cofało... bo zassie trochę to co w rurce jest i z lekka powietrzem zaciąga...



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 10:14

tzn że jak jest temperatura w powyżej 10 to nie masz problemu z odpaleniem odpisz
czy pojawia sie kłopot bo nie wyraźnie to określiłeś


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 10:27

Na przyklad dzis bylo ponizej jakies 7 stp. to bardzo ciezko odpalal bardzo glugo sie krecilo rozrusznikiem... a jak jest cieplo jakies 15stp to normalnie odpala... a jak jest na mrozie to zapowietrza sie nie ciagnie paliwa... dopiero jak bardzo dlugo sie kreci to cos zalapie ale za powietrzone...



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 11:32

sprawdź kolego świece bo wygląda na to że chyba wszystkie nie grzeją i może powoli wtryski zaczynają ci lać a moim zdaniem gdyby był kłopot z paliwem to w każdych warunkach temperatury by sie objawiało a piszesz jak jest w +15 to nie ma klopotu


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 11:45

Ja rozumiem a co z tym paliwem ze im nizej temperatura to slabo je zaciaga... na mrozach w tamtym roku to west zapowietrzalo sie tak jak by na filtrze zostawalo... mozliwe zeby filter sie prszytykal od niskiej temperatury...? np moze parafina sie blokuje z ropy...



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 11:55

nie pisałeś kiedy filtr wymieniałeś i czy przeglądasz go upuszczasz z dołu wszystkie zanieczyszczenia i wodę to trzeba robić a w szczególności przed zimą


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 12:26

niewiem kiedy wymienialem filtr ale napewno juz dawno....



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 12:33

zacznij od wymiany chyba sie ci już dobrze zamulił


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 14:02

byc moze ze to filtr ... moze jest troche parafiny topo tamtej zimie i przy niskich temp. moze zatykac... albo dam jeszcze na wylocie z baku zawor jedno kierunkowy zeby sie nie cofalo paliwo...



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 15:21

zawór możesz wstawić na pewno nie zaszkodzi a dla próby czy to filtr paliwa połącz te dwa przewody paliwowe rurka i pomiń filtr jak odpali to 100 filtr tylko tak nie jeździj bo paliwo sie cofa te ogrzane z powrotem do filtra wiec byś rozlewał powodzenia


zen

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » sob paź 13, 2007 08:18

Witam ponownie jednak chyba swiece zarowe bo dzis nie moglem w ogóle uruchomić golfa... krecilem az akumulator mi padl.... to raczej swiece... bo jak kreci to jak by tylko jeden cylinder zalapywal ale nie moze... bopiero jak moj kumpel przyjechal i podlaczyli na kabelki to kurcze jeszcze bardzo dlugo krecil ale juz pozniej jakos zalapal.... czyli musze kupic te swiece i wymienic....



zen2s1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: zen2s1 » sob paź 13, 2007 10:14

z tego wynika że to świece chyba ci broją prawdopodobnie są przepalone możesz je sprawdzić bez wykręcania w ten sposób że zdejmujesz listwę łączącą te świece bierzesz kontrolkę na 12V i jeden koniec łapiesz za plus aku.a drugim dotykasz świecy jak świeca jest dobra to żarówka w kontrolce się zaświeci tak sprawdź wszystkie 4 szt. pamiętaj o zdjęciu listwy łączącej POWODZENIA napisz o wyniku pomiaru.


zen

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości