Czyzby dziurawy Intercooler??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Czyzby dziurawy Intercooler??

Post autor: diaz34 » pt paź 12, 2007 22:25

Ostatnio golfer mojego kumpla zaczal nieciekawic przyspieszac itp. pojechalismy do mechanika i sprawdzal czy rury od turbo do IC przy 3tys obr. sa twarde,okazalo sie ze sa miekkie,czyli oznaczalo to ze turbo wcale nie laduje bo ponoc powinny byc twarde,obejrzelismy IC i jest zalany olejem. Moje pytanie brzmi czy jest to mozliwe ze turbo nie laduje bo jest dziurawy Intercooler?? Czy rury od turbo do IC powinny byc twarde przy zalaczeniu sie turbo? czy raczej takie same jak na zgaszonym silniku. Zdaniem mechanika to jest wina na 99% dziurawego IC Co o tym sadzicie? Bylbym wdzieczny za wszelaka pomoc..


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt paź 12, 2007 22:30

a dymi CI na czarno?

syczy przy dodawaniu gazu?


moze po prostu rura przy IC sie wypiela lub jest nieszczelna, sprawdz dobrze czy sa dobrze polaczone

a co do pytan to podczas dodawania gazu jak turbo zaczyna konkretnie pompowac powinny twardniec weze (w koncu idzie w nich cisnienie) jesli nie twardnieja to gdzies ucieka powietrze mimo ze turbo pompuje
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 22:31 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt paź 12, 2007 22:33

Syczy i mocno dymi na czarno!!! Stracil dosyc duzo mocy,powiedzccie mi jak jest z tymi rurami od turbo do IC powinny byc twarde przy zalaczeniu turbo??

[ Dodano: 12 Paź 2007 22:34 ]
ok dzieki


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 13, 2007 01:11

zlokalizuj skad syczy i zatkaj :) jesli syczy z IC to pewnie jest dziurawy jesli weze to albo pekniete albo rozpiete


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob paź 13, 2007 06:40

stawiam na rury , mi dwa razy pekły , dziwne bo zazwyczj pekaja od spodu moze miekna od oleju :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości