Rzuca silnikiem przy gaszeniu Lupo 1.4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysztof200
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 10, 2007 23:10
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Rzuca silnikiem przy gaszeniu Lupo 1.4

Post autor: krzysztof200 » śr paź 10, 2007 23:31

Witam.Mam mały problem.Zmieniłem pasek rozrządu i teraz przy gaszeniu auta rzuca silnikiem. Czym to może być spowodowane. Może źle jest ustawiony zapłon albo wybita poduszka pod silnikiem.
Proszę o pomoc.
Przy okazji może ktoś zna dobry sklep internetowy z częściami do w\w autka
Mój mail krzysztofnie2@wp.pl
Pozdrawiam
Krzysiek
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 12:37 przez krzysztof200, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 11, 2007 04:13

Mam identyczny problem w 1,9 ALH. Nie dzieje się tak za każdym razem przy gaszeniu auta ale co jakiś czas. Kiedy gaszę silnik szybko przekręcając kluczyk w stacyjce to rzadziej mi nim rzuca (nie wiem czy to ma jakiś wpływ). Silnik tak zaczął się zachowywać też po wymianie paska i rolek rozrządu przez "mechanika". Po mojej reklamacji u niego mówił, że wszystko ustawił ok! i przyczyna tego musi tkwić w czym innym. Czuję, że ten "mechanik" mnie wkręca. Jeżdżę tak nadal bo nie znam dobrego fachmana od TDI-ków. :kac:



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw paź 11, 2007 14:51

Proponuję zacząć od sprawdzenia sterowania przepustnicą dogaszającą. W obu autach jest na wspólnej obudowie z zaworem EGR. (czarny zawór podciśnieniowy) Podczas wyłączania silnika cięgno przepustnicy ma zostać wciągnięte.
Obrazek w razie niejasności - mowa o zaworze oznaczonym N239
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 14:51 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 11, 2007 23:52

Sprawdzę to u siebie i dam znać.



krzysztof200
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 10, 2007 23:10
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: krzysztof200 » pt paź 12, 2007 21:47

Chciałbym podziękować koledze który podprowadził mnie do usunięcia usterki.
U mnie skończyło sie na włożeniu małej rurki na miejsce.Samochód teraz gaśnie idealnie.
Jeszcze raz gorące dzięki bez porady mogło by być ciężko.
Pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt paź 12, 2007 23:03

Cięgno u mnie wciąga tak jak powinno (dodam, że w czasie sprawdzania akurat nie szarpało silnikiem przy wyłączaniu) ale idąc za przykładem krzysztofa200 posprawdzam jeszcze przewody.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 130 gości