Jak ustawic wolne obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KEFIRR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 23, 2007 22:36
Lokalizacja: Pyskowice

Jak ustawic wolne obroty

Post autor: KEFIRR » czw paź 11, 2007 20:54

Witam Mam problem z ustawieniem wolnych obrotów.Jak ustawie na poziomie 850=900 to strasznie telepie całym autem a przy ruszaniu z rana to mam wrażenie że silnik chce wyskoczyc z ramy.A jak je podkrece na wyższe na lince gazu i tym cięgle z tyłu pompy to są za duże i auto mi ciągnie na 2 biegu Acha i jeszcze mam pytanie czym steruje to cieglo z tyłu pompy które jest przy lince urządzenia rozruchowego.
Za pomoc z góry dziękuje



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 12, 2007 13:53

Cięgłem gazu nie ustawiasz obrotów, są do tego specjalne śruby z tyłu pompy. Na forum jest książka obsługi golfa to sobie poszukaj model swojej pompy. Cięgno rozruchowe powoduje przyspieszenie wtrysku oleju napędowego do cylindrów, co ułatwia rozruch zimnego silnika.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » pt paź 12, 2007 17:23

Jeśli masz 1,6D to ustawiasz obroty na cięgle ale śrubą na pokrywie górnej [ taka kontrowana nakrętką , a ona przesuwa linkę ] tylko ta śruba bliżej silnika bo ta dalej jest od obrotów max :jezor:



KEFIRR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 23, 2007 22:36
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: KEFIRR » pt paź 12, 2007 21:01

Ok.Zgadzam sie z Wami .Bardziej mi chodzi o to cięgno taki pręt ze spreżynkami z tyłu pompy miedzy pompą a pokrywa klawiatury jest to pompa bosch. Czy jak je podkrece to zmieniam początek podawania paliwa i czy na podkręconym moge jeżdzic.Czy czasem nie jest tak że jak je podkręce to tak jakbym jeżdził z włączonym urządzeniem rozruchowym.Dodam że po jego podkreceniu obroty wzrastają ale silnik pracuje równiej nie ma tak dużych wibracji odczuwalnych w środku. A może to wina ustawienia początku tłoczenia że tak zarywa silnikiem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 135 gości