Kolo pasowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rampus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 12, 2007 15:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Kolo pasowe

Post autor: rampus » pt paź 12, 2007 16:14

Witam,
czy kolo pasowe 028 105 243 G, wygladajace tak:
Obrazek
Moze byc zastapione przez 028 105 243 T lub K? Wygladajace:
Obrazek

Z gory dzieki za pomoc.


Pozdrawiam,
Bartek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt paź 12, 2007 18:26

Nie powinno być problemu z zastapieniem jednego koła drugim- sam to przerabiałem ( tylko sprawdz ilośc rowków kołą. Tylko moim zdaniem nie warto inwestowac w używki, w nich guma dawno przestała spełniac swoją funkcję. Polecam koła Corteco które są nowe i kosztuja ok 350zł i nie mają juz wyzej wymienionej wady. Tylko po co je chcesz wymieniac. Jezeli Ci bije to nie jego wina- prawdopodobnie klin na wale sie wyrobił- jezeli dla tego chcesz wymieniac.
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 18:27 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



rampus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 12, 2007 15:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rampus » pt paź 12, 2007 20:38

Wpada w wibracje przy niskich obrotach, na wyzszych jest ok. Mechanik jest przekonany, ze to kolo, dzis je zdjal i obejrzelismy, guma tlumika drgan jest prawie calkowicie wykruszona.


Pozdrawiam,
Bartek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt paź 12, 2007 21:24

Dobrze napisał PinkFloyd, to może nie być koło tylko problem z klinem na wale , wiele osób miało z tym problem . Sam miałem ścięty klin a na początku chciałem wymienić koło nawet je kupiłem . Poczytaj tematy o ściętym klinie.

Ale jesli to koło to tutaj masz niedrogo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127975


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

rampus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 12, 2007 15:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rampus » pt paź 12, 2007 22:54

Dzieki za zwrocenie uwagi. Przeczytalem chyba wszystkie watki o biciu kola pasowego i troche sie przerazilem. Czy jest sens ryzykowac jazde autem z taka dolegliwoscia? Niechcialbym pogrzebac silnika.
Czy jestescie mi w stanie polecic jakis serwis/mechanika w Poznaniu lub okolicach, ktory rzetelnie to zdiagnozuje i dokona ew. regeneracji?


Pozdrawiam,
Bartek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob paź 13, 2007 06:43

rampus pisze:Czy jest sens ryzykowac jazde autem z taka dolegliwoscia? Niechcialbym pogrzebac silnika.
Lepiej nie ryzykować zbyt długo , nie wiadomo kiedy może ściać klina a tym bardziej że idzie zima i na rozruchu zimnego silnika obciażenia bedą wieksze .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości