Jakie jest spalanie w 2.5 150PS

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » śr wrz 19, 2007 22:29

dobra to szukam paska 130 kucy i bede pomykał ile trzeba ale jak znajde 110 to tez łykne... tylko musi wzorowo chodzic...
a jak nie to 4.2 benzyna i bedzie git:D


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 19, 2007 22:30

jakub1000 pisze:a jak nie to 4.2 benzyna i bedzie git:D
tak będzie git ..... a jakie spalanie :bigok:



jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » śr wrz 19, 2007 22:53

gazu bedzie paliła pewnie 20 przy dobrej jezdzie:) zartuje oczywiscie ale jak nie znajde dobrego diesla to biore 4.2:D


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr wrz 19, 2007 23:25

jakub1000 pisze:dobra to szukam paska 130 kucy i bede pomykał ile trzeba ale jak znajde 110 to tez łykne... tylko musi wzorowo chodzic...
Co do chodzenia - jak znajdziesz już ciekawy egzemplarz do podjedź do któregoś z tunerów na pełną diagnozę i sprawdzenie prawdziwego przebiegu (Rob555, Aligator, Rogal, Diagtronik, ...)

A teraz co to typownia modelu: polecam szczerze model 130 KM TDI (silniki AWX lub AVF). Masz od razu dość dobre turbo, mocny dół silnika (wał kobowy, tłoki, korbowody), duże sprzęgło 240 mm, skrzynię 6, dużą chłodnicę oleju i duży potencjał pod mody.

Jak nie znajdziesz 130 możesz pomyśleć o 115 KM AJM. Też ma skrzynię 6, mocne sprzęgło 240 mm, ale ogolnie jest mniej udany, ma słabszy już dół silnika, małą chłodnicę oleju i mniejsze sprzęgło. To chyba najgorszy motor PD.

Następna opcja to 101 KM PD (silnik AVB) - skrzynia 5, słabsze sprzęgło 228 mm, turbina i dół silnika taki jak AJM ale głowica lepiej dopracowana. Pozornie słabszy jak 110 KM TDI ale ma lepszy moment, duży potencjał tuningowy i jedną zasadniczą cechę - 1,9 TDI PD 105 KM są nadal produkowane w grupie VW. 95% części mają identyczne co ten motor - więc z dostępnością zamienników zero problemu. Bardzo dobry motor spośród tych słabszych. Zalany dobrym olejem wg normy 505.01 nie sprawia większych problemów. Po wymianie turbiny na tą ze 130 i programie spokojnie osiąga ok 155-160 KM.

Ostatnia opcja to 110 KM VP AFN - sprawdzony, przestarzały już motor, pełno części zamiennych, dół silnika i turbina taka jak AVB. Przeważnie mają już duże przebiegi.

Osobiście polecam albo 130 KM albo 100 KM PD.
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 23:34 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » czw paź 11, 2007 13:32

panowie oglądałem dziś ten samochód co o nim myślicie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3568182 ???? to pewnie ten silnik przed którym mnie ostrzegacie ale mam problem ze znalezieniem a6 1.9 tdi 130 kucy do 25 koła:((


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw paź 11, 2007 17:41

jakub1000 pisze:mam problem ze znalezieniem a6 1.9 tdi 130 kucy do 25 koła:((
nie wiedzialem ze to wogole jest mozliwe....
raczej bardzo bardzo ciezko bedzie za takie pieniadze Ci kupic dobra a6 tdi z rocznika 99



Buchi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 14, 2007 12:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Buchi » czw paź 11, 2007 18:14

a ja mam pytanie nie wiem ile bedę zbierał złotówek, ale interesuje mnie cena silnika do Golfa IV, silnik poszukiwany do zamontowania 2,0 TDI nowy :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości