turbo uszkodzone?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw paź 11, 2007 11:58

agnesmarcin pisze:no i panowie wlasnie wrocilem z olesnicy z turbo i okazalo sie ze jest w stanie bardzo dobrym i jestem wkur... bo na darmo bylo jechane 100 kilometrow.
Beznadziejny masz program....wgraj serie bedzie lepiej


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Tomasz 85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 19, 2007 00:07
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: Tomasz 85 » czw paź 11, 2007 12:04

witam panowie mam małe pytanko odnosnie tematu jezeli niezrobi to problemu rowniez mam to przeładowanie (natlauf) tyle ze jezeli jade spokojnie to łapie notlauf przy pretkosci110-120 km/h na 4 i na 5 biegu ale jezeli mu depne tak od 3 biegu tak do około 4 tys obr potem 4 i 5 bieg te same obroty to wtedy łapie i puszcza i nawet tak do 160km\h tylko musze deptac do 4 tys. powiem tez ze wyjmowałem turbo czysciłem je ropą i wd 40 ale nierozbierałem go bo boje sie za to zabrac jak wyjołem turbo te kierownice były troszke przyblokowane ale potem rozruszałem je i maja skok okolo 2 cm tyle ze bez tej gruszki chodzi to bardzo leciutko czy tak ma byc czy powinien byc jakis opor? moze jakies polaczenie w srodku sie zerwało miedzy tymi kierownicami? prosze o odpowiedz z gory dzieki pozdrawiamsilnik AFN 110 ps



Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » czw paź 11, 2007 12:16

czy pomiedzy turbina a kolektorem jest uszczelka? bo jak sciagalem turbo to nie bylo



Tomasz 85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 19, 2007 00:07
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: Tomasz 85 » czw paź 11, 2007 12:35

tak umnie jest uczczelka



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt paź 12, 2007 16:59

agnesmarcin pisze:no i panowie wlasnie wrocilem z olesnicy z turbo i okazalo sie ze jest w stanie bardzo dobrym i jestem wkur... bo na darmo bylo jechane 100 kilometrow.
Mówię Ci spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi. Kilka minut roboty a może to będzie to. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » wt paź 30, 2007 13:14

Grześko pisze:Mówię Ci spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi. Kilka minut roboty a może to będzie to.
jeszcze tego nie probowalem poniewaz wyczytalem w etce ze wezyki od podcisnienia musza miec odpowiednia dlugosc. czy to moze byc spowodowane zbyt wysokim cisnieniem poniewaz ja je troche przykrucilem :grin: Obrazek jak sa krotsze wezyki to cisnienie chyba jest wieksze a jak wezyki sa dluzsze to mniejsze. no chyba ze sie myle. poniewaz zaworki mam nowiutkie i turbo jest w stanie idealnym. co o tym sadzisz grześko



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 30, 2007 13:32

agnesmarcin pisze:jak sa krotsze wezyki to cisnienie chyba jest wieksze a jak wezyki sa dluzsze to mniejsze
:grin:

przekombinowałeś

zrób jak napisał Grześko:
Grześko pisze:spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt paź 30, 2007 15:56

cowboy pisze:
agnesmarcin pisze:jak sa krotsze wezyki to cisnienie chyba jest wieksze a jak wezyki sa dluzsze to mniejsze
:grin:

przekombinowałeś

zrób jak napisał Grześko:
Grześko pisze:spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi

nic to nie da :smoke:
założę sie ze w sofcie masz unfall i to nie tylko od zadanego ciśnienia

[ Dodano: 30 Paź 2007 15:09 ]
Tomasz 85 pisze:tak umnie jest uczczelka
nie ma


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt paź 30, 2007 19:51

ja się dalej upieram przy tym abyś wydłużył sztangę o 3-4 obroty, bo spowrotem zawsze możesz wrócić :bajer:

[ Dodano: 30 Paź 2007 18:55 ]
mirass pisze:nic to nie da
Ja myślę że da bo widać na pierwszych logach że turbina zbiła nieco ciśnienie jak współczynnik wypełnienia szedł w górę i obstawiam za krótką sztangę więc te 3-4 obroty to na dobry początek, bo pewnie będzie potrzeba wydłużenia jej o znacznie więcej. Ale po 3-4 obrotach będzie już na logach to widać.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt paź 30, 2007 21:13

Watpie zeby dalo cos wydluzenie sztangi, po pierwsze kierownice opra sie o ogranicznik w turbinie, wiec nie ma sensu krecic duzo, po 2 tak jak pisze rob555 jest ustawiona bardzo suza dawka i nawet pelne otwarcie kierownic nie spowoduje obnizenia cisnienia, jest za duza dynamika spalin.

Pytanie do specjalistow od softow:
Czy nie powinno byc tak ze jesli N75 nie daje rady obnizyc cisnienia powinna byc obnizona dawka paliwa przez ECU w grupie 008 zeby osiagnac zadane cisnienie ??

P.S. Mam ten sam problem z softem :/
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 21:14 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt paź 30, 2007 22:21

Dario84 pisze: Czy nie powinno byc tak ze jesli N75 nie daje rady obnizyc cisnienia powinna byc obnizona dawka paliwa przez ECU w grupie 008 zeby osiagnac zadane cisnienie ??

P.S. Mam ten sam problem z softem :/
Masz pare map w sofcie od regulacji cisnienia ktorymi mozna probowac krecic :)
Jak to nie pomaga to czasem trzeba regulacje ruszyc na sztandze....
Ale sa auta i turbiny gdzie tylko redukcja dawki moze ja uspokoic....

P.S to sie wlasnie nazywa indywidualne strojenie...bo zalac paliwem kazdy glupi potrafi :jezor:
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 22:23 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt paź 30, 2007 22:35

No zgadza sie ale przeciez sztanga tez ma swoj ogranicznik skrajnego dolnego polozenia wiec tez za duzo nie mozna krecic sztanga.

A dobrze sie domyslam ze od paliwka tez jest kilka map ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » wt paź 30, 2007 23:58

Ale sa auta i turbiny gdzie tylko redukcja dawki moze ja uspokoic....
pompiarz podnosil mi dawke paliwa bo twierdzil ze jest mulowaty, a bylo to po tym jak mechanicy mi glowice sciagali do odswiezania i po jej zalozeniu. wiec moze to jest to. za duza dawka paliwa i na wyczerpaniu przeplywka bedzie miala w tym zasluge? tzn za duze cisnienie. soft musi byc ok poniewaz caly czas bylo dobrze auto mialo niezlego kopa i przyspieszenie.

[ Dodano: 30 Paź 2007 23:02 ]
jutro przekrece sztange o 2 obroty i zobacze co i jak
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 00:00 przez agnesmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 08:04

Nie znam sie az tak ale chyba nastawnikiem nie da sie az tak podniesc dawki, poza tym z logow wynika ze mapy dawki zostaly zmienione, i to jest przyczyna przeladowania. Musial bys zobaczyc jaka dawke masz na wolnych, jesli jest ok to na pewno wina bedzie zle zrobiony program.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości