Beznadziejny masz program....wgraj serie bedzie lepiejagnesmarcin pisze:no i panowie wlasnie wrocilem z olesnicy z turbo i okazalo sie ze jest w stanie bardzo dobrym i jestem wkur... bo na darmo bylo jechane 100 kilometrow.
turbo uszkodzone?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
witam panowie mam małe pytanko odnosnie tematu jezeli niezrobi to problemu rowniez mam to przeładowanie (natlauf) tyle ze jezeli jade spokojnie to łapie notlauf przy pretkosci110-120 km/h na 4 i na 5 biegu ale jezeli mu depne tak od 3 biegu tak do około 4 tys obr potem 4 i 5 bieg te same obroty to wtedy łapie i puszcza i nawet tak do 160km\h tylko musze deptac do 4 tys. powiem tez ze wyjmowałem turbo czysciłem je ropą i wd 40 ale nierozbierałem go bo boje sie za to zabrac jak wyjołem turbo te kierownice były troszke przyblokowane ale potem rozruszałem je i maja skok okolo 2 cm tyle ze bez tej gruszki chodzi to bardzo leciutko czy tak ma byc czy powinien byc jakis opor? moze jakies polaczenie w srodku sie zerwało miedzy tymi kierownicami? prosze o odpowiedz z gory dzieki pozdrawiamsilnik AFN 110 ps
- agnesmarcin
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
- Lokalizacja: Głogów
Mówię Ci spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi. Kilka minut roboty a może to będzie to.agnesmarcin pisze:no i panowie wlasnie wrocilem z olesnicy z turbo i okazalo sie ze jest w stanie bardzo dobrym i jestem wkur... bo na darmo bylo jechane 100 kilometrow.

Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- agnesmarcin
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
- Lokalizacja: Głogów
jeszcze tego nie probowalem poniewaz wyczytalem w etce ze wezyki od podcisnienia musza miec odpowiednia dlugosc. czy to moze byc spowodowane zbyt wysokim cisnieniem poniewaz ja je troche przykrucilemGrześko pisze:Mówię Ci spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi. Kilka minut roboty a może to będzie to.


-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
cowboy pisze:agnesmarcin pisze:jak sa krotsze wezyki to cisnienie chyba jest wieksze a jak wezyki sa dluzsze to mniejsze![]()
przekombinowałeś
zrób jak napisał Grześko:
Grześko pisze:spróbuj wydłużyć cięgno o 3-4 obroty pełne i zrób logi
nic to nie da

założę sie ze w sofcie masz unfall i to nie tylko od zadanego ciśnienia
[ Dodano: 30 Paź 2007 15:09 ]
nie maTomasz 85 pisze:tak umnie jest uczczelka
www.vagtune.pl tel. 502730289
ja się dalej upieram przy tym abyś wydłużył sztangę o 3-4 obroty, bo spowrotem zawsze możesz wrócić
[ Dodano: 30 Paź 2007 18:55 ]

[ Dodano: 30 Paź 2007 18:55 ]
Ja myślę że da bo widać na pierwszych logach że turbina zbiła nieco ciśnienie jak współczynnik wypełnienia szedł w górę i obstawiam za krótką sztangę więc te 3-4 obroty to na dobry początek, bo pewnie będzie potrzeba wydłużenia jej o znacznie więcej. Ale po 3-4 obrotach będzie już na logach to widać.mirass pisze:nic to nie da
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Watpie zeby dalo cos wydluzenie sztangi, po pierwsze kierownice opra sie o ogranicznik w turbinie, wiec nie ma sensu krecic duzo, po 2 tak jak pisze rob555 jest ustawiona bardzo suza dawka i nawet pelne otwarcie kierownic nie spowoduje obnizenia cisnienia, jest za duza dynamika spalin.
Pytanie do specjalistow od softow:
Czy nie powinno byc tak ze jesli N75 nie daje rady obnizyc cisnienia powinna byc obnizona dawka paliwa przez ECU w grupie 008 zeby osiagnac zadane cisnienie ??
P.S. Mam ten sam problem z softem :/
Pytanie do specjalistow od softow:
Czy nie powinno byc tak ze jesli N75 nie daje rady obnizyc cisnienia powinna byc obnizona dawka paliwa przez ECU w grupie 008 zeby osiagnac zadane cisnienie ??
P.S. Mam ten sam problem z softem :/
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 21:14 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz pare map w sofcie od regulacji cisnienia ktorymi mozna probowac krecicDario84 pisze: Czy nie powinno byc tak ze jesli N75 nie daje rady obnizyc cisnienia powinna byc obnizona dawka paliwa przez ECU w grupie 008 zeby osiagnac zadane cisnienie ??
P.S. Mam ten sam problem z softem :/

Jak to nie pomaga to czasem trzeba regulacje ruszyc na sztandze....
Ale sa auta i turbiny gdzie tylko redukcja dawki moze ja uspokoic....
P.S to sie wlasnie nazywa indywidualne strojenie...bo zalac paliwem kazdy glupi potrafi

Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 22:23 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No zgadza sie ale przeciez sztanga tez ma swoj ogranicznik skrajnego dolnego polozenia wiec tez za duzo nie mozna krecic sztanga.
A dobrze sie domyslam ze od paliwka tez jest kilka map ?
A dobrze sie domyslam ze od paliwka tez jest kilka map ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- agnesmarcin
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
- Lokalizacja: Głogów
pompiarz podnosil mi dawke paliwa bo twierdzil ze jest mulowaty, a bylo to po tym jak mechanicy mi glowice sciagali do odswiezania i po jej zalozeniu. wiec moze to jest to. za duza dawka paliwa i na wyczerpaniu przeplywka bedzie miala w tym zasluge? tzn za duze cisnienie. soft musi byc ok poniewaz caly czas bylo dobrze auto mialo niezlego kopa i przyspieszenie.Ale sa auta i turbiny gdzie tylko redukcja dawki moze ja uspokoic....
[ Dodano: 30 Paź 2007 23:02 ]
jutro przekrece sztange o 2 obroty i zobacze co i jak
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 00:00 przez agnesmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Nie znam sie az tak ale chyba nastawnikiem nie da sie az tak podniesc dawki, poza tym z logow wynika ze mapy dawki zostaly zmienione, i to jest przyczyna przeladowania. Musial bys zobaczyc jaka dawke masz na wolnych, jesli jest ok to na pewno wina bedzie zle zrobiony program.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości