hmmm ja zrzucalem czujnik ten ktory jest na przewodzie z plynu chlodzacego a jesli Ci chodzi o ten na silniku to wtedy swiece swieca dluzej...no ale to nie rozwiazuje mi problemu bo on nie pali przy temp powyzej 5 stopni wiec jak swiece nie grzeja ..teraz problem sie pojawil bo kolega od vag-owania wyjechal juz do niemiec.... czy po 115 tys km przebiegu moze byc padnieta pompa?sprawdzalismy zapis z kompa i przebieg jest autentyczny...auto procz tego chodzi idealnie..tylko nie zapalaTomTDI pisze:Po odłączeniu czujnika temperatury kontrolka świec powinna świecić się dosyć długo, skoro nie świeciła się to albo nie odpiołeś właściwego czujnika albo gdzieś jest przebicie ewentualnie komputer
log z kanału 007 trzeba było zrobić jak silnik był zimny i go nie zapalać (obroty zero!!), przekręcić kluczyk i zrobić log
zrobiłeś log w którym temperatura wynosi 72C jeżeli było to zaraz po odpaleniu silnika jak był zimny to znaczy czujnik do wymiany albo kable albo j.w.
chociaż analizując dokładnie logi to z tą temperaturą jest coś nie tak bo patrząc na czas i temperaturę jest:
11:14:15 -> temperatura 72C
11:17:51 -> temperatura 60C
po upływie ~3 minut temperatura aż tak spadła??
jeśli chodzi o kanał 004 to też trzeba było jeszcze
go zrobić na wartościach mierzonych nie tylko na nastawach podstawowych
z tego logu mogę powiedzieć że pompa już ma dosyć przelatane max może ustawić 8.1° a minimalnie 3.5° z tego co wnioskuje na wyczucie bo niemieckiego niestety w ząb nie kumam. Z tego co pamiętam te silniki powinny mieć koło 14° pewnie ciśnienie siadło (to też ma wpływ na zapalanie!) można by ponieść
słabo pali przy nizszych temperaturach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vagiem, oczywiscie pełną wersją, Log czy grupa 17 BS...już nie pamiętam... tak do końca na 100% to nie jestem pewny czy to ori przebieg...ale niby nie da sie cofnąc przebiegu na ECUtomi pisze:Cześć,jak sprawdzałeś zapis z kompa dotyczący przebiegu.
"We wszystkich dziedzinach życia wymagana jest obecnie
fachowa wiedza. Jedyni dziś amatorzy to politycy."
fachowa wiedza. Jedyni dziś amatorzy to politycy."
Wy mi tu OT robice a problem mnie nurtuje dalej....dzis zrzucilem rano kostke swiece pogrzalem z max 7-8 sekund ale auto nadal kiepsko zapalilo..moze powinienem dluzej potrzymac go na "grzaniu"?ile mozna to trzymac ze zrzucona kostka? nie jest tak czasem ze beda sie grzac tak dlugo az sie spalą?a moze same zgasna po odpowiednim nagrzaniu sie?
daro 16v
dokładnie kiedy auto nie pali
tylko rano raz i potem już pali czy jak się zagrzeje i na ciepłym ????
bo z tego co pisałeś to można wywnioskować że nie pali między + 5°C ÷ + 12°C
wczesniej pisalem o problemie slabego zapalania mk4 tdi przy temperaturach ponizej 12stopni
no to może zdecyduj się kiedy jest problemno ale to nie rozwiazuje mi problemu bo on nie pali przy temp powyzej 5 stopni
dokładnie kiedy auto nie pali
tylko rano raz i potem już pali czy jak się zagrzeje i na ciepłym ????
bo z tego co pisałeś to można wywnioskować że nie pali między + 5°C ÷ + 12°C
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 10:52 przez TomTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
dokladnie jest taki problem jak piszesz ...blyskotliwy z Ciebie chlopak miedzy 5 a 12 stopni i tylko rano jak juz raz zagada to caly dzien pali od strzalu...teraz po calodziennym postoju jest juz troche zimniej (8 stopni) zrzucilem mu wlasciwa kostke z czujnika temperatury i podgrzalem swiece okolo 12 sekund i zapalil od strzalu ale jakby nie bylo zrzuconej kostki to ciezko by zapalal...tak jak rano po nocnym postoju...aha no i pytanie czy jak mam zrzucona te kostke dlugo moge maxymalnie grzaqc te swiece ?czy sie nie przepala ?czy po jakims czasie sie wylacza?TomTDI pisze:daro 16v
wczesniej pisalem o problemie slabego zapalania mk4 tdi przy temperaturach ponizej 12stopnino to może zdecyduj się kiedy jest problemno ale to nie rozwiazuje mi problemu bo on nie pali przy temp powyzej 5 stopni
dokładnie kiedy auto nie pali
tylko rano raz i potem już pali czy jak się zagrzeje i na ciepłym ????
bo z tego co pisałeś to można wywnioskować że nie pali między + 5°C ÷ + 12°C
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 21:35 przez daro 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
wiec tak dzis rano po okolo 15 sekundach grzania lampka sama zgasla -od swiec zarowych i autko zapalilo od strzalu...a co do tego co napisales to bedize problem bo kolega ktory ma VAG-a "frano "jest obecnie w Niemczech a nie mam innej mozliwosci podpiecia w okolicy pod vaga.ale czy mam pytanie czy to raqczej powienie byc uszkodzony czujnik ten z ktorego sciagam kostke czy jest opcja ze to zupelnie inny czujnik?TomTDI pisze:jak wcześniej pisałem wydaje mi się że to problem z jakimś czujnikiemlog z kanału 007 trzeba było zrobić jak silnik był zimny i go nie zapalać (obroty zero!!), przekręcić kluczyk i zrobić log
jeśli chodzi o świece jak będziesz je dłużej grzał to wtedy skrócisz ich czas życia
[ Dodano: 12 Paź 2007 12:10 ]
wiec tak dzis rano po okolo 15 sekundach grzania lampka sama zgasla -od swiec zarowych i autko zapalilo od strzalu...a co do tego co napisales to bedize problem bo kolega ktory ma VAG-a "frano "jest obecnie w Niemczech a nie mam innej mozliwosci podpiecia w okolicy pod vaga.ale czy mam pytanie czy to raqczej powienie byc uszkodzony czujnik ten z ktorego sciagam kostke czy jest opcja ze to zupelnie inny czujnik?TomTDI pisze:jak wcześniej pisałem wydaje mi się że to problem z jakimś czujnikiemlog z kanału 007 trzeba było zrobić jak silnik był zimny i go nie zapalać (obroty zero!!), przekręcić kluczyk i zrobić log
jeśli chodzi o świece jak będziesz je dłużej grzał to wtedy skrócisz ich czas życia
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 12:10 przez daro 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości