N108 czy tak powinno byc ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

N108 czy tak powinno byc ?

Post autor: Dario84 » pn paź 08, 2007 13:24

Czy zawor N108 moze opozniac kat wtrysku ?

Mialem ustawiony kat statyczny na ok 50, podczas jazdy wartosc ta spadala momentami do 0, a podczas przyspieszenia zachowywal sie prawidlowo czyli wartosc byla wieksza od 50.

Czy jest to prawidlowa praca N108 ?

Wydaje mi sie ze nastawnik powinien tylko przyspieszac kat wtrysku, chyba nie powinien go opozniac ?
Zaznacze ze wlasnie przy wartosciach kata wtrysku bliskich 0 w kanale 000 samochod dymi na niebiesko, a kat ten pojawia sie w czasie utrzymywania stalej predkosci obrotowej silnika.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 18:27




Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn paź 08, 2007 18:47

Czytalem chyba z 5 razy ten artykul i nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie czy nastawnik moze opozniac kat wtrysku


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 19:02

pewien nie jestem , ale raczej może



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 10, 2007 19:49

Dzis ustawilem kat wtrysku tak jak ma byc, troche powyzej niebieskiej linii na wykresie, oto logi grup 000 i 004 na postoju i na jalowym, nie dalem rady dzis zrobic dynamiczne.

Log 000 i 004 przy dobrze ustawionym kacie wtrysku:

Obrazek

Log 000 i 004 przy przyspieszonym na maksa w granicach tolerancji (gorna kreska w TDI Timing) kacie wtrysku:

Obrazek

W obu logach samochod dymi przy trzymaniu predkosci obrotowej ok 3000obr


Log 004 w Basic Settings, kat sie zmienil tylko na maks, nie zmienial sie co 10s:

Obrazek

Do tego dzis sprawdzalem wtryskiwacze, we wszystkich cisnienie przedwtrysku wynosilo ok 180 bar, czujnik na wtrysku sterujacym ma opornosc 108,6 Ohm wiec chyba wtryski odpadaja.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości