Przelot w TDI (AFN) ma ktoś?? ma sens??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Przelot w TDI (AFN) ma ktoś?? ma sens??

Post autor: wojtek_sari » wt paź 09, 2007 18:49

Panowie ma ktoś może w TDI 1Z/AFN tłumik przelotowy?? Dziś widziałem ze zaczyna mi dziurawić środkowy i trzeba coś przez zimą z tym zrobić;/ Myśle odrazu wywalić kata i srodkowy i wybebeszyć ostani z TDI, wogóle nie chodzi mi o dzwięk, ale bardziej o odpręzenie silnika, wiem ze nei bedzie mega przyrostu... ale chce się dowiedziec czy nie zaszkodzi i może ktoś ma jakieś doswiadczenia w tej kwestji??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt paź 09, 2007 19:39

nie zaszkodzi, w kazdym aucie turbodoladowanym najlepiej miec jak najluzniejszy wydech ZA turbosprezarka. Najlepiej pelny przelot o wiekszej srednicy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 09, 2007 20:17

wojtek_sari pisze:Myśle odrazu wywalić kata i srodkowy i wybebeszyć ostani z TDI
bardzo dobry pomysł żeby wywalić kata i srodkowy, ostatniego bebeszyć nie trzeba

ale nie licz na przyrosty mocy na seryjnych gratach...auto moze być żwawsze o ile kat był juz zabetonowany...



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » śr paź 10, 2007 11:48

A jak myśłecie 55mm czy więcej?? Jeszcze powiedzcie jakie sa zalety kwasówki, czy tylko chodzi o żywotnośc czy coś jeszcze??

[ Dodano: 10 Paź 2007 11:50 ]
Jakies zasady przy robieniu przelotu obowiazuja czy tylko iśc po starym wydechu??


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 10, 2007 12:02

wojtek_sari pisze:A jak myśłecie 55mm czy więcej?? Jeszcze powiedzcie jakie sa zalety kwasówki, czy tylko chodzi o żywotnośc czy coś jeszcze??

[ Dodano: 10 Paź 2007 11:50 ]
Jakies zasady przy robieniu przelotu obowiazuja czy tylko iśc po starym wydechu??
55mm to minimum. downpipe 63 lub wiecej. zasad nie ma. robisz na wzor starego tylko wieksza srednice.
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 12:02 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości