brak przyspieszenia i bardzo slaby v-max
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 15:51
- Lokalizacja: Bytów
- Kontakt:
brak przyspieszenia i bardzo slaby v-max
witam kupilem przed tygodniem golfa III TDI(ALE)90KM (12.97r) i mam z nim nastepujacy problem... Autem jezdzi sie jak by wogole nie mialo turbo, przyspiesza caly czas rowno i powoli(jakby zwykly diesel), a na V biegu rozpedza sie maxymalnie do 120-130km/h czyli cos kolo 3 tys obrotow. Pojechalem do znajomego i podlaczylismy sie pod komputer. Wykazal bład: Zawor odcinajacy doplywa paliwa czy cos podobnego.. Nie dalo sie jednak go skasowac:/ jaka moze byc tego przyczyna i jak ja usunac?? Do kogo by sie nalezalo z tym zglosic??? Z góry dziekuje za pomoc i POZDRAWIAM
p.s czytalem na forum ze moze to byc przeplywomierz ale podmienilem od koelgi ktory ma sprawny i nadal bylo to samo...
jak macie jakies pytania co dokladniejeszych objaw to piszcie a na wszystko odpowiem
p.s czytalem na forum ze moze to byc przeplywomierz ale podmienilem od koelgi ktory ma sprawny i nadal bylo to samo...
jak macie jakies pytania co dokladniejeszych objaw to piszcie a na wszystko odpowiem
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
to podmien jesczze n75 od kolegi bo moze wlasnie zaworek sterujacy turbo ci sie skonczyl
[ Dodano: 07 Paź 2007 17:30 ]
jakbys nie wiedzial co to za cudo to tutaj sa fotki, ost chyba jest jak to wyglada w calosci. troche sie tam roznic moze ale ogolnie pozbnasz go po tym ze 3 wezyki do niego ida ;] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=989858
[ Dodano: 07 Paź 2007 17:30 ]
jakbys nie wiedzial co to za cudo to tutaj sa fotki, ost chyba jest jak to wyglada w calosci. troche sie tam roznic moze ale ogolnie pozbnasz go po tym ze 3 wezyki do niego ida ;] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=989858
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 15:51
- Lokalizacja: Bytów
- Kontakt:
W tym aucie są kierownice w turbinie, czy zawór upustowy jak w 1Z?daniels1989 pisze:A co powiecie na zapieczone kierownice w turbo??
Albo inaczej jak wygląda zawór sterowania turbiną? Czy jest wyglądem identyczny jak zawór który steruje EGRem? Dochodzą do niego kolorowe wężyki?
Jeśli podmieniony przepływomierz nic nie dał, to zostaje turbina.
Po pierwsze trzeba sprawdzić szczelność wężyków, czyli sterowanie turbiny.
Jeśli jest w porządku to podmieniłbym n75.
Jeśli to też nic nie da to pozostaje wtedy sama turbina, albo otwarty zawór upustowy (turbo bez zmiennej geometrii), albo zatarte kierownice turbiny (ze zmienną geometrią).
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 19:59 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 113 gości