Od czego przybywa oleju?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
- Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
- Kontakt:
Od czego przybywa oleju?
Witam forumowiczow !!
Ostatnio stwierdziłem ze przybywa mi oleju miałem 2x stan !! Co to może być ?? Wody mi nie ubywa może to paliwo ?? silnik ma przejechane 250 tys . Czy to już będzie czas na jakiś remont typu pierścienie itd ?? Silnik zachowuje sie normalnie nic złego sie z nim nie dzieje . Słyszałem ze to może być wina lejących wtrysków lub tankowania niepewnego paliwa ! Ale moje auto wcale nie kopci nic a nic (ani na niebiesko ani na czarno) !! Co sie może dziać z moim silniczkiem spalanie oscyluje w granicach 5 litrów wiec raczej dobre !! POMOCY !!
Ostatnio stwierdziłem ze przybywa mi oleju miałem 2x stan !! Co to może być ?? Wody mi nie ubywa może to paliwo ?? silnik ma przejechane 250 tys . Czy to już będzie czas na jakiś remont typu pierścienie itd ?? Silnik zachowuje sie normalnie nic złego sie z nim nie dzieje . Słyszałem ze to może być wina lejących wtrysków lub tankowania niepewnego paliwa ! Ale moje auto wcale nie kopci nic a nic (ani na niebiesko ani na czarno) !! Co sie może dziać z moim silniczkiem spalanie oscyluje w granicach 5 litrów wiec raczej dobre !! POMOCY !!
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:37 przez bizdzioch, łącznie zmieniany 1 raz.
jak chcesz sprawdzic pierscienie, to wykrec swiece i sprawdz cisnienie na tlokach. jesli bedzie niskie albo nierowne, to sa dwie mozliwosci, albo pierscienie, albo zawory. jesli chcesz miec pewnosc, ze to pierscienie, to wlej na kazdy tlok po strzykawce oleju i ponownie zmierz cisnienie. jesli glowica jest ok, to cisnienie powinno isc sporo w gore.
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 07:46
- Lokalizacja: Walichnowy k/Wielunia
- Kontakt:
wyczytałem jeszcze ze może byc to spowodowane jazda na krótkich odcinkach ( ja mam do pracy 3 km) codziennie w ta i spowrotem moze to jest moim problemem ?? jak temu zapobiedz ?? mam jeszcze jeden problem a mianowicie podczas zapalania zimnego silnika pali on lepiej bez wyciagnietego przyspieszacza a znowu na cieplym silniku lepiej z przyspieszaczem powinno byc na odwrot co moze byc tego przyczyna i jakie moga byc tego konsekwencje ??
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 22:56 przez bizdzioch, łącznie zmieniany 1 raz.
bizdzioch pisze:wyczytałem jeszcze ze może byc to spowodowane jazda na krótkich odcinkach ( ja mam do pracy 3 km) codziennie w ta i spowrotem moze to jest moim problemem ?? jak temu zapobiedz ?? mam jeszcze jeden problem a mianowicie podczas zapalania zimnego silnika pali on lepiej bez wyciagnietego przyspieszacza a znowu na cieplym silniku lepiej z przyspieszaczem powinno byc na odwrot co moze byc tego przyczyna i jakie moga byc tego konsekwencje ??
Witam na 90% możesz mieć racji pojedz w dalszą trasę itak 120-160 przez długi czas co najmniej 100 km i zobaczysz co się stanie .
Ps zabierz olej do kufra .Pozdrawiam
Dokładnie, mi na codzień oleju spala jakieś 0,1-0,2/1000 a jak zrobiłem raz trase 600 km non stop 100-180, wyprzedzanie, bez przerwy itp. to na samej tej trasie 600 łyknął prawie 0,5 litra. Stary silnk może normalnie w mieście nie brać leju ale jak mu sie da wycisk na trasie to na 99% weźmie sporo.k631 pisze:
Witam na 90% możesz mieć racji pojedz w dalszą trasę itak 120-160 przez długi czas co najmniej 100 km i zobaczysz co się stanie .
Ps zabierz olej do kufra .Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości